یکی دیگر از کاندیداهای اصولگرای اصفهان در حمایت از فهرست واحد اعلام شده و وحدت اصولگرایان با حضور در فرمانداری اصفهان از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

علوی: انصراف اصولگرایان خارج از لیست "انتخاب اصلح" را آسان می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم از اصفهان، با اعلام فهرست نهایی کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان، تعدادی از کاندیداهای جریان اصولگرایی با هدف حفظ وحدت و حمایت از فهرست اعلام شده از حضور در ادامه رقابت انتخاباتی انصراف می‌دهند.

بعد از سید مجید عاملیان، امروز سید امیررضا علوی با حضور در فرمانداری اصفهان انصراف خود از حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

علوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: از همان ابتدا نیز توافق بر این بود که نظر اکثریت مجمع اصولگرایان را بپذیریم که با اعلام فهرست نهایی 5 نفره به دنبال این هستیم تا صحنه انتخابات را ترک کنیم.

وی افزود: با انتخاب 5 کاندیدای اصلح مجمع اصولگرایان سایر کاندیداهای این جناح با انصراف خود می‌توانند انتخاب اصلح را برای مردم راحت‌تر کنند.

علوی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا مردم در انتخاب خود دچار سردرگمی نشود، خاطرنشان کرد: کاندیداهای خارج از لیست با هدف حفظ وحدت میان اصولگرایان و جلوگیری از تشتط آرای نیروهای انقلابی و ارزشی انصراف خود را اعلام می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زنده باد اصلاحات IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 2
    به امید باخت مفتضانه اصولگرایان در مجلس و خبرگان بزن لایک قشنگه رو