یکی از اعضای خانواده مرحوم استاد غلوش گفت: پدرم در این مدت از اینکه به دلیل بیماری نتوانست مجدد به ایران سفر کند، بسیار اندوهگین بود.

اندوه استاد غلوش از اینکه مجدد به ایران سفر نکرد + تصاویر کمتر دیده شده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایکنا،محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: مراسم بزرگداشت مرحوم شیخ راغب مصطفی غلوش، چهره به نام قرآنی جهان اسلام سه‌شنبه، 27 بهمن‌ماه به همت جامعه قرآنی کشور، نهادهای مردمی و دستگاه‌های قرآنی در حسینیه الزهرا(س) برگزار می‌شود.
اندوه استاد غلوش از اینکه مجدد به ایران سفر نکرد
وی افزود: چند روز قبل از درگذشت استاد غلوش به توصیه رئیس شورای عالی قرآن، تماسی با خانواده ایشان برقرار کردیم و شماره تماس منزل ایشان را از یکی از اساتید قرآن مصر گرفتیم که متأسفانه در آن تماس به این دلیل که استاد غلوش، کسالت شدید داشتند و در حال استراحت بودند با دختر ایشان صحبت کردیم.
اندوه استاد غلوش از اینکه مجدد به ایران سفر نکرد
وی افزود: در این تماس تلفنی، مراتب سلام و قدرشناسی جامعه قرآنی کشور نسبت به خدمات استاد غلوش را به دختر استاد، ابلاغ کردیم و جویای حال استاد شدیم که دختر ایشان نیز خیلی صمیمانه تشکر کرد و گفت که پدر در وضعیت جسمی خوبی نیست و کسالت شدید دارد و به همین دلیل نمی‌تواند، صحبت کند.
اندوه استاد غلوش از اینکه مجدد به ایران سفر نکرد
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در ادامه گفت: طی تماس تلفنی که با دختر استاد غلوش داشتیم وی به نکته‌ای اشاره کرد و گفت امسال که جمهوری اسلامی ایران از پدرم برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن دعوت کرده بود تا در حاشیه این مسابقات از پدر تجلیل کند، پدرم در همان روزها سخت بیمار بود و نتوانست این سفر را به ایران انجام دهد، اما تا مدت‌ها از اینکه نتوانست یکبار دیگر به ایران سفر کند ابراز ناراحتی می‌‌کرد؛ چرا که خیلی دوست داشت بعد از سالها مجدد به ایران سفر کند.
اندوه استاد غلوش از اینکه مجدد به ایران سفر نکرد
وی عنوان کرد: دختر استاد غلوش در این تماس تلفنی اضافه کرد که پدرم به دلیل خاطرات خوبی که از سفرهای خود به ایران داشت از اینکه امسال نتوانست به ایران سفر کند خیلی اندوهگین شد و خیلی دوست داشت که مجددا به ایران بیاید.
اندوه استاد غلوش از اینکه مجدد به ایران سفر نکرد
میرزاجانی در پایان گفت: ما در این تماس تلفنی، اعلام آمادگی کردیم چنانچه وضعیت جسمی استاد غلوش بهتر شود شرایطی را فراهم کنیم که به جمهوری اسلامی ایران سفر کنند، اما متأسفانه چند روز بعد از این تماس تلفنی استاد غلوش (فوت 15 بهمن) درگذشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.