نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: در طول سال و ایام هشت ساله دوره نمایندگی خبرگان، نظارت بر رهبری انجام شده که به نتایج بسیار خوبی منتهی می شود.

شورای نگهبان هیمنه دشمن را درهم ریخت

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و داوطلب پنجمین دوره انتخابات خبرگان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات خبرگان رهبری گفت: این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری ویژگی خاصی پیدا کرده است.
وی افزود: در گذشته توطئه دشمن نسبت به کشور و انقلاب ما فراوان بود، این بار یکی از توطئه های دشمن که در ردیف کار استکبار جهانی قرار گرفته است، تغییر روش حکومت و تغییر رهبری است.
کاندیدای پنجمین دوره خبرگان رهبری ادامه داد: تغییر رهبری را از طریق نفوذ در مجلس خبرگان رهبری دنبال می کنند. یعنی می خواهند در مجلس خبرگان عده ای اکثریت یا اقلیت مقتدر دور هم جمع شوند که نفوذی دیگران بوده و نسبت به حریم رهبری اهداف پلید و سوئی داشته باشند. به طور طبیعی در این صورت مجلس خبرگان حساس‌تر شده و مورد توجه ویژه مسئولان قرار می گیرد.
اسلامی گفت: چون دشمن به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان، کنترل و تسلط بر آن است و می خواهد اگر شد اکثریت را از آن خود کنند، یا اگر نتوانستند اکثریت را با خود همراه کنند، اقلیت مقتدری در مجلس خبرگان به دست آورند، به طور طبیعی در تغییر روش حکومت و تغییر رهبری موفق خواهند بود.
وی افزود: الحمدالله شورای نگهبان هیمنه این توطئه را در هم شکست و با امور قانونی انتخابات از جمله آزمون و احراز اجتهاد بسیاری از کسانی را که بنا بود به وسیله دشمن وارد خبرگان شوند، کنار گذاشت یا در امتحان وارد شده نتوانستند مجوز لازم را دریافت کنند و یا اصلا در آزمون شرکت نکردند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: البته در گوشه و کنار برخی از آزمون اجتهاد عبور کردند و اینجا نوبت ملت است که با هوشیاری کامل و با رصد درست مراقبت کرده تا اجازه ندهند حتی این عده قلیل هم وارد مجلس خبرگان شوند.
اسلامی یادآور شد: امیدواریم مجلس خبرگان منجسم و متحدی به عنوان بازوی انقلاب اسلامی ایران و رهبری در خدمت مردم تشکیل شود.
نظارت خبرگان بر رهبری سالانه به نتایج خوبی منتهی می شود
داوطلب پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری درباره نظارت مجلس خبرگان بر رهبری، گفت: بر اساس قانون اساسی، مجلس خبرگان رهبری و اعضای آن وظایفی برعهده دارند که یکی از وظایف آنها رصد، مراقبت و نظارت کردن است که به طور طبیعی آن را انجام می دهند.
وی افزود: در طول سال و ایام هشت ساله دوره نمایندگی خبرگان، این اقدام انجام می شود که به نتایج بسیاری منتهی می شود.
اسلامی گفت: مجلس خبرگان از علمای بلاد تشکیل شده است که مورد اعتماد ملت هستند. مردم به اینها اعتماد دارند، چون اعضای خبرگان از جمله دلسوزان انقلاب، مردم و نظام هستند که حلقه اتصال ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را شامل می شوند.
داوطلب پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری افزود: وظایفی که بر اساس قانون اساسی به نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری محول شده است به خوبی انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این نظارت به خوبی انجام می شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از مواقع مجلس خبرگان مطالبی را در اختیار مقام معظم رهبری گذاشته و مورد تذکر قرار می دهد و رهبر انقلاب این موارد را به مسئولان اجرایی کشور منتقل می کنند تا مشکلاتی که مورد بحث قرار می گیرد به وسیله مجریان امور و مسئولین امر برطرف شود.
اسلامی تصریح کرد: خبرگان آینده باید بانشاط، فعال، در خدمت نظام، رهبری، انقلاب اسلامی و مورد اعتماد ملت باشد.
این کاندیدای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در پایان گفت: ان‌ شاء الله ملت با حضور حداکثری پای صندوق های رای، در انتخابات ۷ اسفند شرکت خواهند کرد. در این صورت است که استکبار نسبت به ملت ایران مایوس خواهد شد، ما دشمن را مایوس خواهیم کرد و پای صندوق های رای خواهیم آمد تا مشارکت بیش از ۵۰ درصد را رقم بزنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.