نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان و مسئولان استان خراسان رضوی خواستار افزایش بودجه زیارت هستند، گفت: افزایش بودجه زیارت مخالفان زیادی دارد.

افزایش بودجه زیارت مخالفان زیادی دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در کمیسیون تلفیق این بودجه را افزایش دهیم و رایزنی‌هایی نیز کردیم تا اعتبارات برای این بخش واقعی درنظر گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: خواسته‌ی دیگری که از دولت داریم این است که همین اعتبار کمی که برای زیارت پیش‌بینی شده است را به صورت صد در صد به مشهد اختصاص دهد تا در این صورت این اعتبار بخشی از مشکلات یک شهر زیارتی را پاسخگو باشد، اگر این اعتبار دچار تخفیف شود طبیعتا عدد کم است و در مقابل کوه عظیم اعتبارات، بر اساس کار کارشناسی که خود دولت انجام داده است، گم می‌شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش بودجه زیارت مخالفان زیادی دارد، تصریح کرد: به راحتی نمی‌توان عددی به بودجه زیارت افزود، چون موضوع و دغدغه عمومی نیست و نگاه به صورت بخشی است؛ از این رو برای افزایش این بودجه با مشکلات زیادی مواجه هستیم.
وی یادآور شد: چون دولت نقش اجرایی دارد باید نسبت به این مساله نگاه جدی‌تری داشته باشد. از طرفی کاهش دادن اعتبارات افزایش‌یافته در تخفیف‌های ابلاغی از مشکلات جدی است که ممکن است با آن مواجه شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.