سخنگوی کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در خراسان رضوی از انصراف تعداد زیادی از کاندیداهایی که میثاق‌نامه اصلاحات را در حوزه انتخابیه مشهد و کلات امضاء کرده‌اند خبر داد.

۱۸ کاندیدای اصلاح‌طلب اعلام انصراف کردند

به گزارش قدس آنلاین، مظفر علیزاده در گفت‌و گو با (ایسنا)، اظهار کرد: از 34 کاندیدایی که میثاق نامه اصلاحات را امضاء کرده بودند پس از آنکه 5 نفر به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب شدند، از 29 کاندیدا تاکنون 18 نفر از آنان با صدور اطلاعیه اعلام حمایت خود را از لیست اصلاح‌طلبان و عمل به میثاق‌نامه اصلاحات آغاز کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دو نفر از کاندیداها نیز حوزه انتخابیه‌شان به نجف آباد و گناباد منتقل شد،  ادامه داد: سایر کاندیداها هم طی تماس تلفنی اعلام کردند که ما  تا دو روز مانده به انتخابات تبلیغ می کنیم و افکار خود را در جامعه مطرح می‌کنیم اما بعد از آن انصراف‌نامه کتبی خود را به فرمانداری مشهد تحویل می‌دهیم.
علیزاده با اشاره به اینکه از میان کاندیداهایی که میثاق‌نامه اصلاحات را امضا کرده‌اند ممکن است دو یا سه نفر انصراف ندهند، تصریح کرد: ما امشب نیز جلسه‌ داریم تا این گفتمان را ادامه دهیم و اگر کسی هم مشکلی داشت با او به گفت‌وگو بنشینیم.
سخنگوی کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعلام حمایت شورای مرکزی جبهه اعتدال توسعه در خراسان رضوی از لیست اصلاح‌طلبان عنوان کرد: ما از جناب آقای شریفی، دبیر حزب و توسعه در خراسان رضوی  به خاطر این روحیه جوانمردی و عقلایی که بر آنان حاکم شد و با اصلاحات همگام و همقدم شدند بسیار تشکر می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد:  امیدواریم در هشتم اسفندماه و پس از اعلام نتایج انتخابات نتیجه این خردجمعی برای همه محسوس باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.