فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه دولت تاکنون کار جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام نداده است، گفت: سپاه پاسداران در حوزه سازندگی علاوه بر نقش تعیین کننده و جدی حضوری صادقانه داشته است.

دولت اقدام جدی برای اقتصاد مقاومتی انجام نداده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سردار سرلشگر پاسدار محمد‌علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره نقش تعیین کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های سازندگی اظهارداشت: 18 سال است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عرصه سازندگی شده است و با توجه به استعداد مهندسی و ماشین‌آلات و توانمندی‌هایی که از دوران جنگ به دست آورده است وارد این عرصه شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عرصه اقتصادی و عرصه سازندگی دو مقوله متفاوت هستند، افزود: ما در عرصه اقتصادی خیلی ورود نکرده‌ایم و نقشی هم نداریم اما در حوزه سازندگی از جمله سد‌سازی، راه‌سازی، پل و تونل کار سپاه تعیین کننده بوده است.

سردار سرلشگر جعفری افزود: دولت‌ها ابتدا با ذهنیت‌هایی در زمینه سازندگی ورود پیدا کرده‌اند اما بعدها متوجه کار صادقانه و توانمندی سپاه در عرصه‌های مهندسی شدند.

وی درباره اقتصاد مقاومتی و اقدامات دولت در این زمینه خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی کم‌کم مانند واجب فراموش شده و سال 94 هم در حال اتمام است.

وی با ابراز امیدواری از فعالیت‌های سال آینده دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: انشاالله سال 95 در حوزه اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری‌های جدی و کار اساسی انجام شود چرا که مشکلات دولت در حوزه مذاکرات و تحریم‌ها برطرف شده و انتظارات از سال آینده بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون کار جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی ندیده‌ایم، گفت: امیدواریم براساس تعریف واقعی اقتصاد مقاومتی، کارهای اساسی و جدی صورت پذیرد.

وی همچنین درباره سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی هم گفت: از نیروهای جوانی که در جبهه فرهنگی و فضای مجازی کار میکنند تشکر می‌کنم چرا که هر سال رسانه‌های دیجیتال نسبت به گذشته فعالیت‌های جدی‌تری را به طور مشهود آغاز کرده‌اند.

سردار سرلشگر جعفری با اشاره به اینکه کار و تلاش در عرصه فضای مجازی باید بیشتر باشد، بیان داشت: دشمنان به طور گسترده و وسیع هجمه‌هایی را در فضای مجازی وارد کرده‌اند که در این زمینه باید تلاش بیشتری در رشد و شتاب این عرصه توسط نیروهای انقلاب اسلامی ایران برای مقابله جدی با این هجمه‌ها صورت پذیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.