قدس آنلاین: مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: همگام با سیاست‌های نهاد در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی،نشست «کتاب‎خوان» ویژه مددجویان بهزیستی برگزار می شود

نشست «کتاب‎خوان» ویژه مددجویان بهزیستی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، علی محمد جهانی در نشست با مدیر کل بهزیستی گفت: مجموعه نشست های «کتاب‎خوان» فرصت خوبی برای آشنایی و جذب مخاطبین در راستای ترویج فرهنگ کتاب و اهمیت کتابخوانی است و هدف کتابخانه‌های عمومی نه فقط ارتقاء سطح دسترسی به منابع مطالعاتی، بلکه سوق دادن افراد به مطالعه مفید و هدفمند و استفاده موثر از منابع برای کمک به آموزش و یادگیری است.

وی افزود: تعامل و ارتباط خوبی بین کتابخانه های عمومی استان و بهزیستی وجود دارد و هر دو دستگاه می توانند برنامه های مشترکی را در جهت اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در بین اعضای کودک انجام دهند.

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی نیز در این نشست خاطر نشان شد: اداره کل بهزیستی استان،  آمادگی هرگونه  همکاری با کتابخانه های عمومی استان را داشته و جهت بالا بردن مهارت قصه گویی در بخش های کودک کتابخانه های عمومی ، کلاس های آموزشی قصه گویی با استفاده از اساتید مجرب برای کتابداران استان برگزار می کند.

رضا الله وردی بردر گفت: از اجرای طرح نشست «کتاب‎خوان» استقبال می کنیم و در کلیه شهرستان های استان، برای مددجویان بهزیستی این نشست را برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است: در پایان این نشست «ایستگاه مطالعه» در محل اداره کل بهزیستی استان، جهت استفاده مراجعین و مددجویان راه اندازی شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.