قدس آنلاین: در آئین افتتاح بیش از ۷هزار واحد مسکن مهر، بیش از ۱۰ پروژه عمرانی در شهرهای جدید مجلسی ،بهارستان وفولادشهر به بهره برداری رسید .

افتتاح بیش از ۷۰۰۰ واحدمسکن مهر شهرهای جدید دراستان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید محمودمیریان،میرمحمدغراوی و حبیب ا... طاهرخانی از اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در اصفهان پروژه های مسکن مهر بهارستان ، فولاد شهر و مجلسی را افتتاح نمودند .

در این مراسم که با حضور محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و حجت االه غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولین سه شهر جدید انجام شد کلیه پروژه های عمرانی قابل افتتاح  به بهره برداری رسید .

از جمله پروژه های شاخص افتتاح شده در این روز،  افتتاح نزدیک به 2700 واحد مسکن مهر ، افتتاح محور میانی بطول 4/5 کیلومتر ، آغاز عملیات اجرایی بلوار فرعی محورمیانی  بطول 5/1 کیلومتر، آتش نشانی ،سه واحد خانه فرهنگ، ورزشگاه ،  یک باب مسجد وافتتاح 30 واحد مکانیزه ونیمه مکانیزه ایستگاه اتوبوس در شهر بهارستان و افتتاح 3753 واحد مسکن مهر ، 2 باب پایگاه بسیج ، یک باب مسجد، 3 باب زمین ورزشی، اجرای عملیات آسفالت محلات مسکن مهر، شروع اجرای نگهداری فضای سبز مسکن مهر در شهر فولاد شهر و افتتاح نزدیک به 700 واحد مسکن مهر شهر مجلسی است .

سید محمود میریان عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در مراسمی که به این منظور برگزار شد گفت : در تلاش هستیم تا مشکلات مطرح شده توسط ساکنین مسکن مهر را مرتفع نماییم و امید است رضایت خاطر مردم هرچه سریعتر فراهم گردد .

وی اظهار داشت: امنیت ، بهداشت، و وجود امکانات زیربنایی از جمله خواسته های بحق ساکنین است که تلاش می گردد تمامی این امکانات تامین و ایرادات وارد شده مرتفع گردد .

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان نیز در ادامه با ارائه گزارشی از واحد های مسکن مهر در شهرهای جدید بیان داشت:  امروز 3753 واحد مسکن مهر در فولادشهر، 2694 واحد در بهارستان و 687 واحد در شهر مجلسی به افتتاح می رسد که امید است با راهکارهای ارائه شده بتوان مشکلات موجود در این شهرها را به ویژه در بخشهای مسکن مهر برطرف و امنیت و آسایش را برای ساکنین فراهم نمود.

گفتنی است درپایان با حضور اتحادیه تعاونی های مسکن مهر و مسئولین مربوطه جلسه ای به منظور ارائه پیشنهاد جهت رفع مشکلات مسکن مهر در سه شهر جدید فولادشهر، بهارستان ومجلسی برگزار و تصمیماتی در اینخصوص اتخاذ گردید .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.