۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 350704

پس از مطرح شدن احتمال کناره‌گیری سپاهان از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، سخنگوی باشگاه الهلال گفته آنها به هیچ وجه در ایران بازی نمی کنند اگرچه مسئول اجرایی تراکتورسازی پاسخ وی را داده است.

پاسخ مدیر تراکتورسازی به عربستانی ها

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست باشگاه سپاهان، رسول خوروش، روز گذشته در گفتگو با رویترز اعلام کرد در صورتی که قرار باشد آنها در زمین بیطرف بازی کنند، از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهند کشید.

باشگاه الهلال بلافاصله نسبت به این اظهارات واکنش نشان داده و گفته سال گذشته به هنگام حضور در خوزستان برای بازی با فولاد مشکلاتی داشته اند.

«سامی ابو خضیر»، سخنگوی باشگاه الهلال، به رویترز گفت: ما فکر می کنیم با توجه به مشکلات سیاسی که بین دو کشور وجود دارد، اوضاع نسبت به سال گذشته خطرناک تر هم هست.

وی گفته می خواهد بازی تیم الهلال که قرار است در تاریخ سوم مه در تبریز برگزار شود در یکی از دو کشور قطر یا عمان یا جای دیگری برگزار شود.

این در حالی است که مسئول اجرایی باشگاه تراکتورسازی، مجید عباسی، در گفتگو با رویترز اظهار داشت: این موضوع ربطی به امنیت کشور ندارد و پای مسائل سیاسی در میان است. رقبای سعودی ما می خواهند یک موضوع کاملا سیاسی را در ورزش دخالت دهند که این خلاف مقررات فیفا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.