معاون استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان انتقال خون ایران نقشی کلیدی در خدمت‌رسانی به مردم دارد و این مجموعه یک نبض است، زیرا تولید فراورده‌ای را درد که برای همگان ارزشمند و دارای اهمیت است.

سازمان انتقال خون ایران نقشی کلیدی در خدمت‌رسانی به مردم دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدحسن واحدی صبح امروز در بیست و نهمین اجلاس مدیران کل سازمان انتقال خون ایران اظهار داشت: سرانه هزینه خدمات زیربنایی و روبنایی برای هر زائر حدود 80 هزار تومان است و ستاد زیارت استان با 38 پروژه برای اجرا در سال آینده به تصویب رسید.
وی افزود: 835 پروژه در حوزه زیارت در خراسان رضوی اجرا می‌شود و در این پروژه‌ها به زیارت آسان، باکیفیت و همراه با تکریم در جهت ترویج و تثبیت فرهنگ رضوی در زندگی مردم توجه شده است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر کارت زیارت برای زائران حرم مطهر رضوی صادر می‌شود و بهترین مصداق عمل صالح خدمت خالصانه و صادقانه به زائران امام رضا(ع) بوده است.
واحدی تصریح کرد: سازمان انتقال خون ایران نقشی کلیدی در خدمت‌رسانی به مردم دارد و این مجموعه یک نبض است، زیرا تولید فراورده‌ای را درد که برای همگان ارزشمند و دارای اهمیت است.
وی تأکید کرد:  این سازمان یک مجموعه حیاتی و پویا بوده و باید علاوه بر مهندسی خون مدیریت خون انجام شود، چیزی که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.
معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ازابتدای امسال تاکنون شاهد افزایش 30 درصدی زائران بودیم و حق خراسان رضوی در شاخص‌ها 8 درصد بوده اما میزان دریافتی 5.9 درصد بوده است و انتظارها از این استان باالا بوده و نباید از این موضوع غافل شد و سرانه ملی انتقال خون در خراسان رضوی باید افزایش یابد و باید نگاهمان به استان امام رضا(ع) که پذیرای زائران میلیونی ایرانی و غیرایرانی بوده ملی باشد و نگاه استانی کاربردی ندارد.
واحدی گفت: اردیبهشت ماه سال آینده یک تیم آلمانی جهت تأیید فراورده‌های خونی خراسان رضوی به مشهد می‌آید و باید تا آن زمان اشکالات موجود در این حوزه برطرف شود، در این راستا استانداری خراسان رضوی حمایت لازم را دارد و بخشی از بودجه زیارت را به این موضوع اختصاص می‌دهد.
وی افزود: با انتقال پالایشگاه پلاسما خون خراسان رضوی به تهران مخالف هستیم و از مسئولان سازمان انتقال خون ایران درخواست تجدیدنظر در این رابطه را داریم و در این رابطه منطقه ارداک آماده شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.