تیم فوتبال بارسلونا در شبی که مسی رکورد جدیدی به ثبت رساند با غلبه بر اسپورتینگ خیخون در دیدار معوقه رقابتهای باشگاه‌های اسپانیا فاصله خود را در صدر جدول با دیگر رقبا افزایش داد.

بارسلونا بازی معوقه برابر خیخون را برد/ مسی رکورد جدیدی ثبت کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه دیدار معوقه خود در چارچوب رقابتهای باشگاه‌های اسپانیا را در زمین اسپورتینگ خیخون برگزار کرد و برابر این تیم به برتری ۳ بر یک دست یافت.

در نیمه نخست این بازی تیم بارسلونا حریف خود را ۲ بر یک شکست داد. لیونل مسی در دقیقه ۲۵ با ضربه دقیق خود دروازه حریف را گشود تا سیصدمین گل خود را در لالیگا به ثمر برساند. در دقیقه ۲۷ بازی کارلوس کاسترو این گل را جبران کرد اما مسی در دقیقه ۳۱ گلی دیگر را به ثمر رساند تا با ثبت ۳۰۱ گل در لالیگا به نوعی جاودانه شود.

در نیمه دوم هم برتری از آن بارسلونا بود. در دقیقه ۶۲ نیمار از مدافع حریف یک پنالتی گرفت اما سوارز پشت این توپ ایستاد و ضربه وی را هم دروازه‌بان خیخون مهار کرد. سوارز در دقیقه ۶۷ جبران کرد و گل سوم بارسلونا را به ثمر رساند تا این تیم در دیدار معوقه هفته شانزدهم به بردی قاطعانه در زمین حریف دست یابد.

بارسلونا با این برد و بعد از برگزاری ۲۴ بازی در لالیگا به امتیاز ۶۰ رسید و اختلاف خود را با اتلتیکو مادرید به ۶ امتیاز رساند. این تیم ۷ امتیاز با رئال مادرید، تیم سوم جدول لالیگا فاصله دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.