سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر، شاهد اجرای محسن یگانه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی بود.

بادیگاردها به کمک محسن یگانه آمدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، پای ثابت اجراهای پاپ در جشنواره موسیقی فجر، طی سال‌های گذشته، محسن یگانه بوده است؛ امسال هم او در سی‌ویکمین دوره‌ی این جشنواره، یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه رفت تا در قالب جشنواره فجر با مخاطبانش دیدار کند.

«دنبالش میرم» آغازی برای خواندن محسن یگانه در این کنسرت بود.

پس از اجرای قطعه اول، یگانه صحبت کردن با مخاطبان را آغاز کرد: «اگه می‌خواهید خوش بگذره دستا بالا باشه، جیغ و هورا بکشید. زمان زیادی به ما ندادن وگرنه اونقدر وایمیستادم تا دستا و هوار بالا باشه. میشه یه بار هورا بکشید و دست بزنید».

تقصیر من بوده اگه حرفی ازت نمیزدم... این ادامه‌ی اجرا بود. «تقدیر»، «هوایی شدی»، «خاطره بازی» و «سکوت» قطعه‌های بعدی بودند که یگانه آنها را خواند.

«نشکن دلمو» قطعه‌ی خاطره‌انگیزی بود که با استقبال حاضران در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی همراه بود. یگانه در هنگام خواندن این اثر اشک ریخت.

«درکم کن» و گزیده‌ای از آثار ماندگارِ محسن یگانه بخش‌های بعدی این کنسرت بودند. بخش گزیده با در هم آمیختن برخی از ترانه‌های ماندگار او اجرا شد.

از این‌جای کنسرت به بعد، محسن یگانه هر چند دقیقه یک‌بار به ساعتش نگاه می‌کرد. یگانه می‌گفت: «وقت زیادی در اختیار ما قرار نداده‌اند».

اجرای «دوست دارم»، «بیت آخر» و تیتراژ قدیمی برنامه «ماه عسل» ادامه‌ی کنسرت بود. یگانه پیش از جرای این آثار گفت: «از آهنگ‌هایی میخونم که منتقد داره اما هوادارِ زیادی هم داره. از آلبوم حباب، «دوستت دارم» رو می‌خونم».

در بخش از این کنسرت یکی از مسئولان درِ گوشِ یگانه چیزی گفت که بعد از اون یگانه خطاب به تماشاگران گفت: «طی یه خبر عجیب به من گفتن فقط یه آهنگ می تونم بخونم!».

آهای خبر نداری دلم داره می میره، دلمو شکستیو رفتی پی کارت خودت خیلی دلم ازت پره، بارو بندیلو ببند اینجا دیگه جای تو نیست، بخش‌هایی از چند قطعه‌ی محسن یگانه بود که به‌صورت گزیده و در هم آمیخته و با ریتمی تند در پایان این کنسرت اجرا شد.

اعضای ارکستر محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر را علی ثابت (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، بنیامین بیانی (ساکسفون )، حسن فراهانی (ترومپت )، مجید برومند (گیتار باس )، بابک مالکی فر(گیتار الکتریک)، رامین زواری (درامز)، سعید برادران (پرکاشن )،و عماد نکویی (ویولن ) تشکیل می‌دادند.

در پایان این کنسرت هم جمعیتی پشت در خروجی منتظر محسن یگانه برای گرفتن عکس بودند که حراست سالن به آنان تذکر داد که آنجا را ترک کنند وگرنه محسن یگانه با حضور این جمعیت از سالن خارج نمی‌شود.

در نهایت یگانه با مشایعت دو بادیگارد به سمت یک سواریِ بنز برده و سوار شد. در این میان یگانه به هوادارانش که در هوایی سرد منتظرش بودند تا شاید عکسی به یادگار با او بگیرند می‌گفت «متاسفانه مسئولان جشنواره اجازه نمی‌دهند با شما عکس بگیرم و باید زود اینجا را ترک کنم».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.