سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به استعفاهای مکرر کارلوس کی روش انتقاد وارد کرد.

انتقاد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از کی روش!

به گزارش قدس آنلاین، حشمت مهاجرانی در خصوص استعفای اخیر کی‌روش و حاشیه‌هایی که به وجود آمده است، به تسنیم گفت: من به صورت دقیق اخبار فوتبال ایران را دنبال نمی‌کنم و اطلاعاتم در حد چیزهایی است که در روزنامه‌ها یا سایت‌ها منتشر می‌شود. این بار اولی نیست که کی‌روش استعفا می‌دهد و پذیرفته هم نمی‌شود، کفاشیان هم اخیراً گفته است که با استعفای کی‌روش موافقت نخواهد کرد. خواسته‌های سرمربی تیم ملی منطقی است، ولی اینکه هر بار او با هر مشکلی استعفا بدهد سؤال‌برانگیز است.

وی در ادامه افزود: فوتبال ما نیاز به آرامش دارد و با جنجال کاری جلو نمی‌رود. هیچ  کجای دنیا سرمربی یک تیم ملی 10 بار استعفا نمی‌دهد و این در حالی است که کی‌روش هر بار استعفا داد با آن موافقت نشد. شکی وجود ندارد که او مربی بزرگی است، ولی شخصیت کی‌روش بالاتر از این حرف‌هاست که با وجود هر مشکلی استعفا بدهد. اگر کی‌روش قصد رفتن دارد پس چرا در تیم ملی مانده است؟

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در مورد رقابت‌های لیگ برتر ایران و اینکه چه تیمی قهرمان خواهد شد، گفت: مردم تیمی را دوست دارند که هم نتیجه بگیرد و هم خوب فوتبال بازی کند. در پرسپولیس این فاکتورها دیده می‌شود و این تیم با ادامه این روند شانس اصلی قهرمانی خواهد بود. البته استقلال هم جزو مدعیان قهرمانی است و نباید به دلیل نتایج اخیر، آنها را از این جمع خارج کرد. استقلال خوزستان هم تیم شایسته‌ای است و در کنار آنها سایپا و ذوب‌آهن نیز شانس دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.