مدیرکل امور راهبردی سازمان حج و زیارت گفت: افرادی که متقاضی اعزام به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان هستند، بدون نیاز به پیش ثبت نام اعزام می‌شوند.<BR>

اعزام زائران بدون پیش ثبت نام به عتبات در ماه رمضان

به گزارش قدس انلاین حجت‌الاسلام‌و المسلمین مهدی شهسواری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به این مطلب که در ماه مبارک رمضان استقبال برای سفر به عتبات عالیات نسبت به سایر ایام کمتر است، براین اساس کسانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات در ایام ماه مبارک رمضان را دارند، می توانند بدون پیش ثبت نام با مراجعه به سایت http://atabat.haj.ir به این سفر معنوی مشرف‌ ‌شوند.

وی در ادامه افزود: میزان اقامت زائران در ماه مبارک رمضان تغییری نکرده است و زائران به مدت 7 الی 8 روز در کشور عراق مستقر می شوند.

مدیرکل امور راهبردی سازمان حج و زیارت، در ادامه درباره پیش ثبت نام عتبات عالیات که از چند روز گذشته آغاز شده است به برنا خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند تا پایان ساعت 24 امشب با مراجعه به سایت نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین شهسواری در پایان اعلام کرد: افرادی که در این دوره ثبت نام می کنند از اواخر شهریور ماه به کربلای معلی اعزام می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.