استاندار بصره عراق در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: بیمارستان رضوی سرآمد گردشگری سلامت منطقه است.

 بیمارستان رضوی سرآمد گردشگری سلامت منطقه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در این دیدار علاوه بر استاندار، مسئولان اتاق بازرگانی، بخش سرمایه گذاری‌ها و قراردادهای اقتصادی، مدیر کشاورزی و مسئول امور دینی و اوقاف بصره حضور داشتند و با بخش های مختلف بیمارستان رضوی نظیر پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی و VIP و همچنین تجهیزات و امکانات آن آشنا شدند.
ماجد النصراوی؛ استاندار بصره هدف از این بازدید را تبادل تجارب و اطلاع یافتن از خدمات پزشکی بیمارستان رضوی عنوان کرد و افزود: از نوع و کیفیت خدمات و فعالیت های این بیمارستان به بیماران عراقی بسیار خرسند شدم و بدون شک این مرکز در بین مراکز توریسم درمانی سرآمد است.
وی ادامه داد: باتوجه به عملکرد بسیار خوب بیمارستان هایی نظیر رضوی، در تلاش هستیم تا ساخت مراکز پزشکی در بصره را با هدایت پزشکان ایرانی در دستور کار قرار دهیم.
النصراوی تجهیزات و امکانات به کار رفته شده در بیمارستان فوق تخصصی رضوی را عالی یاد کرد و افزود: مزیت های بسیار این بیمارستان در مقایسه با سایر بیمارستان ها نظیر خدمات، تجهیزات مدرن و پزشکان توانمند باعث شده تا طی چند سال اخیر، قراردادی با بیمارستان رضوی مبنی بر درمان بیماران عراقی در این مرکز داشته باشیم که البته همچنان هم ادامه دارد.
وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی در بحث توریسم درمانی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، افزود: بیشتر بیماران عراقی با سفر به مشهد تمایل دارند در یکی از بیمارستان های مجهز درمان شوند که بیمارستان فوق تخصصی رضوی به دلیل برخورداری از تجهیزات پیشرفته، یکی از گزینه های اصلی آن ها به شمار می رود.
النصراوی ادامه داد: علاوه بر این، نام و منتسب بودن این بیمارستان به حضرت رضا(ع)، عاملی دیگری برای گرایش بیماران برای درمان است.
استاندار بصره کیفیت خدمات ارائه شده در این بیمارستان را قابل رقابت با بیمارستان‌های بین المللی و جهانی دانست و افزود: امروز برای نخستین بار از بیمارستانی دیدن کردم که خدمات و تجهیزات آن مثال زدنی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.