۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
کد خبر: 351803

قدس آنلاین – رها واعظی: فیلیپس در حال کار بر روی پنل های منحنی سه بعدی برای تولید تلویزیون OLED می باشد.

فیلیپس، برند بعدی در تولید تلویزیون های OLED

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، فیلیپس تصمیم گرفته است که دامنه ی تولید تلویزیون های خود را در سال 2016 ادامه دهد و ظاهرا قرار است در آینده یی نه چندان دور، تلویزیون OLED منحنی تولید کند.

فیلیپس به تازگی اعلام کرده است که در یک سال اخیر با کاهش قیمت تلویزیون های OLED در جهان مواجه بوده ایم و دیر یا زود شتاب بازار برای فروش این تلویزیون ها کاهش خواهد یافت.

در حال حاضر تنها کمپانی های LG، پاناسونیک و سامسونگ دارای تلویزیون های OLED می باشند و ظاهرا کمپانی های LG و پاناسونیک برای ساخت این تلویزیون های از پنل های تولید شده توسط LG استفاده کرده اند.

فیلیپس نیز قرار است دنباله روی این دو کمپانی باشد. کمپانی LG احکام صادر شده برای تولید صفحه نمایش ها براساس اندازه و ظرفیت مورد نیاز تلویزیون در مناطق مختلف را نظم داده است.

به این ترتیب قرار است برای تولید تلویزیون های منحنی و OLED فیلیپس از پنل های LG استفاده شود و قیمت تلویزیون ها نیز برابر با قیمت های LG باشد. البته فیلیپس برای توسعه ی پنل ها، تصمیم دارد که پردازشگر تصویری خود را با استفاده از مهندسی الکترونیک به پنل های LG متصل کند و تصویری حتی فراتر از این کمپانی ارائه دهد.

با این حال تلویزیون های پاناسونیک نیز گران قیمت هستند. اگر فیلیپس بتواند تجربه ی تصویری بهتر از تصویر LG را ارائه دهد، می تواند قیمتی گران تر نیز بر روی تلویزیون های خود بگذارد.

هنوز هیچ منبعی در خصوص ارائه ی تلویزیون های OLED سه بعدی از فیلیپس گزارش نداده است، اما ظاهرا LG اعلام کرده است که در حال کار بر روی پنل های OLED سه بعدی می باشد و کارشناسان احتمال می دهند که شاید این پنل های مختص تلویزیون های فیلیپس باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.