قدس آنلاین- يزد: جانشين عقيدتي سياسي ناجا، حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب ناكامي دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان انقلاب دانست و گفت: ولايت پذيري به عنوان مهمترين شاخصه نماينده اصلح است.

ولايت پذيري، مهمترين شاخصه نماينده اصلح است

به گزارش قدس آنلاین از يزد ، حجت الاسلام "بهشتي پور" در جمع کارکنان پليس استان يزد ضمن اشاره به حماسه هاي مردم به رهبري امام خميني(ره) در پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب عنوان داشت: اين انقلاب بزرگ ترين نعمت و معجزه الهي است که پس از سال ها  ظلم و ستم استبدادگران در کشورمان با حماسه سازي هاي مردم و شهداي گرانقدر انقلاب به رهبري امام عزيز رقم خورده و اصل مردم سالاري ديني و برگزاري چندين دوره انتخابات نشان از بينش سياسي و تجلي همدلي مردم و دولت است.

جانشين عقيدتي سياسي ناجا در ادامه افزود: بسياري از کشور هاي داعيه دار نظام دموکراسي حتي در برگزاري رفراندوم هاي ساده تعلل داشته اند و اين در حاليست که حضرت امام رحمت الله عليه از بدو بنيان گذاري نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، بنا را بر راي مردم نهاده و ميزان را راي مردم در انتخابات تعيين کردند.

وي، در بخش ديگري از سخنان خود به انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفند ماه اشاره كرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ناكامي دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان انقلاب است.

جانشين عقيدتي سياسي ناجا، حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب ناكامي دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان انقلاب دانست و گفت: ولايت پذيري به عنوان مهمترين شاخصه نماينده اصلح است.

وي در ادامه اظهار داشت: انتخابات صحنه ي تبلور عشق مردم انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و جلوه اي از ارادت ملت مسلمان به آرمان هاي امام خميني (ره) و شهيدان انقلاب اسلامي است كه با لبيك به فرمان ولي فقيه زمان به حماسه اي بزرگ تبديل مي شود.

حجت الاسلام بهشتي پور در پايان با تشريح وظايف نيروي انتظامي در مقوله انتخابات، گفت : نيروي انتظامي در چارچوب وصيت هاي حضرت امام (ره) و تدابير مقام معظم رهبري(مد ظله العالي)، به دنبال اجراي رسالت و مأموريت بزرگ حراست و پاسداري از انقلاب اسلامي و ارزش‌هاي آن بوده و خواهد بود و به هيچ حزب و گروهي وابستگي ندارد و  پيوسته در اجراي فرامين فرماندهي معظم کل قوا گام بر  مي دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.