کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: دشمنان نظام برای جایگاه بلند مجلس برنامه دارند و تلاش می‌کنند که با برنامه‌ریزی برای ورود عناصر غرب‌گرا به مجلس جای پا پیدا کنند.

تلاش برنامه‌ریزی شده دشمنان برای ورود عناصر غرب‌گرا به مجلس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، زهره الهیان کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در مجلس دهم در همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان که عصر امروز در مسجد جامع بقیه‌الله برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: امروز نوبت ماست که با حضور گسترده در عرصه سیاسی و اجتماعی این پیام را به محضر رهبری برسانیم که ما گوش به فرمان هستیم تا یک نه بزرگ به دشمنان بگوییم؛ دشمنانی که امروز با برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده، تلاش دارند از برخی طیف‌ها حمایت کنند. چرا که امید دارند آنها بتوانند اهداف آنها را در مجلس آینده دنبال کنند.

وی ادامه داد: حضور شما در این همایش بزرگ این پیام را دارد که اگر امروز بی‌بی‌سی تلاش می‌کند تا یک طیف خاصی به مجلس شورای اسلامی راه یابند، پاسخ ملت به آنها یک نه بزرگ است و ملت بزرگ با بصیرت خود جلوی توطئه‌افکنی‌ها را خواهند گرفت.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس تاکید کرد: خط نفوذی که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند، امروز در انتخابات مجلس احساس می‌کنیم و می‌بینیم که دشمنان نظام برای جایگاه بلند مجلسی که برگرفته از رای ملت است، برنامه دارند و تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی برای ورود عناصر غرب‌گرا به مجلس جای پا پیدا کنند.

الهیان خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره در شرایط حساس توانسته این پیام را به استکبار جهانی بدهد که اجازه نمی‌دهد که دستاورد خون شهدا از دست برود و تفکر امام به تاریخ بپیوندد بلکه تفکر امام و رهبری پویا، زنده و جاری و ساری در قلب مردم است.

وی در پایان گفت:‌ ما خواهیم توانست که در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم، مشارکتی که ناامیدکننده دشمنان است و ارمغان آن امنیت، آرامش و دفع توطئه‌ها علیه ایران اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.