رئیس حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد و باخرز گفت: مشارکت عمومی در انتخابات نشاندهنده همبستگی ملی است که نظام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل هرگونه توطئه محفوظ می دارد.

مشارکت حداکثری در انتخابات نشاندهنده همبستگی ملی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، علی رستمی روز یکشنبه در نشست مشترک فرمانداران و هیاتهای اجرایی انتخابات شهرستانهای تربت جام، تایباد و باخرز در تایباد افزود: برگزاری انتخابات تنها یک وظیفه اداری محسوب نمی شود بلکه تکلیف دینی و ملی به شمار می آید.

وی ادامه داد: بی شک برگزاری انتخاباتی سالم نتایج مثبتی در بر عرصه های مختلف جامعه دارد.
او گفت: تمام نگاهها از ماهها قبل به این رویداد تاریخی دوخته شده و در حال رصد نحوه برگزاری انتخابات در کشورمان هستند لذا همه وظیفه داریم بستر انتخاباتی باشکوه را فراهم کنیم.
فرماندار تایباد نیز در ادامه این نشست گفت: با توجه به شرایط کنونی در پی موفقیتهای چشمگیری در حوزه دیپلماسی و پساتحریم حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای میثاق دوباره با آرمانها و ارزش های نظام بوده و می تواند حماسه سیاسی وطنی را به ثبت رساند.
حسین شرافتی راد افزود: باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیتها برای انتخاباتی سالم و باشکوه استفاده نموده و از مسموم شدن فضای سالم انتخابات بطور جدی ممانعت شود.
فرماندار باخرز نیز گفت: شهروندان شیعه و سنی در این خطه مرزی همچون سایر نقاط ایران با وحدت و همدلی منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار داده و روز هفتم اسفند ماه با مشارکت حداکثری لرزه بر پیکره بدخواهان نظام جمهوری اسلامی خواهند انداخت.
محمدجواد حسن زاده رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی تمامی دست اندرکاران انتخابات را یکی از مهمترین برنامه های این رویداد تاریخی ذکر و بیان کرد: برگزاری انتخاباتی باشکوه و مردمی مستلزم رعایت قانون و امانتداری است.
282 هزار نفر در شهرستانهای تربت جام، تایباد و باخرز واقع در شرق خراسان رضوی واجد شرایط رای دان هستند. از این تعداد 17هزار و 778 نفر رای اولی محسوب می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.