دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم به تمام لیست ائتلاف اصولگرایان رأی بدهند، زیرا یک لیست خوب از سوی افراد کاردان تنظیم شده و درباره آن بحث‌های زیادی شده است.

 مردم به تمام لیست ائتلاف اصولگرایان رأی بدهند/ مجلس سالم می‌تواند در برابر آمریکا بایستد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از رسا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، صبح سه‌شنبه چهارم اسفندماه در همایش علما، ائمه جماعات و روحانیت تهران در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین، گفت: ما در مقابل خود یک امتحان سخت را داریم که اگر در آن موفق شویم می‌تواند لغزش‌های گذشته‌ها را جبران کند و اگر نتوانیم به پیروزی برسیم احیانأ می‌تواند موجب بر باد رفتن قدم‌های خیری که تا کنون داشتیم شود.
وی افزود: احتمال دارد برخی از افراد به دلایلی مانند مشکلات نخواهند در انتخابات شرکت کنند، باید به این افراد اهمیت شرکت در انتخابات را گوشزد کنیم، ضمن اینکه مردم را متوجه کنیم که شرکت آن‌ها در انتخابات می‌تواند رعب و هراس در دل دشمن بیندازد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: مردم می‌توانند با یک رأی خوب به یک نماینده در توفیقات آن فرد نیز سهیم باشند، اما با شرکت نکردن در انتخابات و یا رأی بد در عواقب آن‌کار سهیم خواهند بود.
آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به اهمیت روزهای باقی مانده تا انتخابات، بیان داشت: روز جمعه زمان گلایه کردن نیست، اگر گلایه‌ای هم وجود داشته باشد مردم می‌توانند با یک مجلس قوی آن‌را برطرف کنند، ضمن اینکه باید مردم مجلسی را انتخابات کنند که روحیه‌ای نترس داشته باشد و جلوی جریان نفوذی را که می‌خواهد به بخش‌های اصلی و قدرتمند جامعه وارد شود را بگیرد.
وی تأکید کرد: مجلس سالم قطعا می‌تواند در مقابل آمریکا بایستد، باید در نظر داشت که برخی از مردم شاید بگویند که مسؤولان وقتی قدرت پیدا می‌کنند مردم را فراموش می‌کنند، باید در نظر داشت که گاهی این حرف‌ها می‌تواند تلقین شیطان باشد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: ائتلاف بزرگ اصولگرایان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مجلسی را تشکیل دهد که به فکر مردم باشد.
وی تصریح کرد: اصولگرایان پس از تشکیل مجلس نیز به ایجاد جلسات خواهند پرداخت، در این راه با کاندیداهایی وارد مجلس نیز نشده‌اند هم به مشورت خواهد پرداخت و در خصوص
رنامه‌ها و مصوبات مجلس و طرح‌ها و برنامه‌های مشورت خواهد کرد.
آیت الله موحدی کرمانی تأکید کرد: مردم باید به تمام لیست رأی بدهند، زیرا یک لیست خوب از سوی افراد کاردان تنظیم شده است و در خصوص آن بحث‌های زیادی شده است و اگر کسی را هم در لیست نمی‌شناسند باید به کل لیست اعتماد کنند و رأی بدهند.
آیت الله موحدی کرمانی در پایان گفت: همواره کسانی که در رابطه با انتخابات خبرگان، کاردان بودند و به ارائه لیست می‌پرداختند جامعتین بوده‌اند و در زمینه انتخابات خبرگان نیز بدون هیچ تردیدی می‌توان به لیست جامعتین رأی داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.