گروهي از روئساي بيمارستان‌هاي كشور گرجستان از فعاليت هاي درمانی آستان قدس رضوي دیدن كردند.

 عملکرد بيمارستان فوق تخصصي رضوي برايمان غير قابل باور بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، 7 نفر از روئساي بيمارستان هاي کشور گرجستان در سفر به مشهد مقدس از فعاليت هاي آستان قدس رضوي از جمله بيمارستان فوق تخصصي رضوي، داروسازي ثامن، روزنامه قدس، موزه‌ها و مركز نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي دیدن كردند.

فليتر بروكنر از كشور آلمان در حاشيه بازديد از بيمارستان فوق تخصصي رضوي ابراز كرد: من مديريت و مشاوره چهار بيمارستان در گرجستان را بر عهده دارم اما آنچه امروز در بيمارستان فوق تخصصي رضوي ديدم برايم غير قابل باور بود.

وي با بيان اينكه بيمارستان فوق تخصي رضوي يكي از بهترين بيمارستان ها در خاورميانه است، ابراز كرد: بهترين و پيشرفته‌ترين تجهيزات و امكانات پزشكي در اين بيمارستان وجود دارد و اين كه يك مجموعه مذهبي به مسائل درماني ورود پيدا كرده قابل تقدير است.

مدير بيمارستان گرجستان با بيان اينكه در اين سفر از داروسازي ثامن بازديد كردم، ابراز كرد: داروسازي ثامن يكي از مجهزترين و عالي‌ترين مركز دارويي است كه توانسته رقيب سرسختي براي شركت هاي دارويي اروپايي باشد.

وي به همكاري‌هاي پزشكي بين بيمارستان‌هاي گرجستان و بيمارستان فوق تخصصي رضوي اشاره كرد و گفت: در نظر دارم در آينده نزديك دكتر هاشم زاده؛ مدير عامل بيمارستان فوق تخصصي رضوي را به گرجستان دعوت كنم تا بتوانيم زمينه‌هاي همكاري را فراهم كنيم.

بروكنر افزود: اميدوارم در آينده نزديك بتوانيم داروهاي مورد نياز بيمارستان‌هايي كه زير نظر مديريت من هستند را از داروسازي ثامن فراهم كنيم.

مدير بيمارستان گرجستان با بيان اينكه در اين سفر از روزنامه قدس بازديد كرديم، تصريح كرد:  اين موسسه از بهترين و پيشرفته ترين دستگاه‌هاي آلماني در چاپ و نشر اخبار خود استفاده مي كند كه جالب و متحير كننده است.

وي در ادامه به مركز نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي اشاره كرد و افزود: اين آستان مقدس نمونه هاي كوچكي از فعاليت‌هاي گسترده خود را در زمينه‌هاي مختلف به نمايش گذاشته است كه موجب آشنايي راحت‌تر افراد با فعاليت هاي عظيم اين مجموعه مي شود.

بروكنر گفت: من مطمئن‌ام خداوند اين مكان را بسيار دوست داشته چرا كه بهترين نعمت‌هاي خود را در اينجا گردآوري كرده است.

وي با بيان اينكه  به دعوت دوست ايرانيم به اين كشور سفر كرده ام گفت: در آينده نزديك باز هم به ايران و مشهد مقدس سفر مي‌كنم تا بيشتر با فعاليت‌ها و دستاوردهاي مجموعه عظيم آستان قدس رضوي آشنا شوم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.