قدس آنلاین - ایلام: در حالی که به ۷ اسفندماه و روز حساس انتخابات نزدیک می شویم، مناظره ۴ تن از کاندیداهای مجلس دهم در یکی از دانشگاه های ایلام به جنجال کشیده شد.

درگیری و توهین در مناظره کاندیداهای مجلس در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، در این مناظره انتخاباتی 4 تن از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در ابتدا به معرفی خود و برنامه های آتی خویش پرداختند و زمانی که سؤالات برگزار کننده مناظره و همچنین دانشجویان بیان شد، در هنگام پاسخ دادن، کاندیداها خارج از عرف مناظره به تخریب یکدیگر پرداخته و به جای دادن پاسخ صحیح و قانع کننده، به یکدیگر توهین کرده و کار به درگیری لفظی کاندیداها از تریبون مناظره کشیده شد.

طرفداران کاندیداها نیز که در این نشست حضور داشتند در حمایت از کاندید مورد حمایت خود بپا خواسته و متأسفانه نتیجه این مناظره به شکستن صندلی های مرکز آموزش عالی استان منجر شد.

آنچه که در این بین نمود دارد این است که افرادی که قصد قانونگذاری برای ایران اسلامی را دارند بایستی با صبر و حوصله و متنانت به انتقادات پاسخ دهند نه اینکه با تجسس در زندگی فردی و خصوصی یکدیگر را متهم کنند.

در هر صورت نتیجه این گونه مناظره های تنش زا نه ارائه راهکار برای برون رفت از وضعیت کنونی است و نه منجر به معرفی برنامه های اقتصادی، سیاسی و ... یک کاندید می شود، بلکه تنها و تنها منجر به وارد آمدن خسارت به بیت المال می شود.

گفتنی است در پایان این مناظره تنش زا نیروهای انتظامی برای کنترل اوضاع مجبور به استفاده از گاز اشک آور برای آرام کردن هواداران کاندیداها شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.