عضو ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اینکه خانه ملت جای طرفداران اشرفی‌گری و ثروتمندان نیست، گفت: جلوی قطع فله‌ای یارانه را می‌گیریم.

خانه ملت جای طرفداران اشرفی‌گری و ثروتمندان نیست/ جلوی قطع فله‌ای یارانه را می‌گیریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمد سلیمانی در نشست خبری چهره‌های اقتصادی ائتلاف اصولگرایان با عنوان « برای حل مشکل اشتغال و رکود چه باید کرد؟» اظهارداشت:  مردم با رأی آگاهانه خود در انتخابات مجلس از ورود طرفداران اشرافی‌گری و ثروتمندان متصل به کانون‌های قدرت و ثروت جلوگیری می‌کنند. مجلس باشگاه ثروتمندان و اشرافی‌ها نشود.

عضو ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در حال حاضر نیازمند رفع فقر،‌تبعیض و بداخلاقی هستیم تصریح کرد: می‌توان با وضع قوانین جامع و نظارت خوب کشور را به پیشرفت و تعالی رساند.

مجلس دهم با برنامه‌ریزی اقتصادی که انجام شده نخواهد گذاشت منابع کشور به ثمن بخس به خارجی‌ها فروخته شود شفافیت در قراردادها نیاز است و محرمانه بودن آنها غیرقابل قبول تلقی شده بلکه باید جزییات آن را به طور شفاف به مردم گفت.

سلیمانی با بیان اینکه خانه ملت باید مردمی باشد عنوان کرد: نمی‌توان مجلس را محل کلان‌ثروتمندان کرد.

وی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی را موظف خواهیم کرد تا نظام بانک اطلاعات افراد را ایجاد کند تا از ورود و خروج پول‌های کلان جلوگیری و کنترل نظارت ایجاد شود.

عضو ائتلاف اصولگرایان بیان داشت: دولت به هر دلیل درست یا غلط پول به مردم می‌دهند و در رفراندوم نیز مردم خواهان دریافت آن بودند بنابراین مجلس از قطع فله‌ای یارانه جلوگیری خواهد کرد و نخواهد گذاشت یارانه نیازمندان قطع شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه سفره مردم در 2.5 سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است گفت: دولت می‌تواند با کاهش هزینه‌های خود منابع خوبی را از این محل صرف معیشت و مشکلات تولید کند. همچنین مجلس باید از مسائل حاشیه‌ای خارج شده و به مشکلات معیشتی و اقتصادی و متن بپردازد.

به گفته عضو ائتلاف اصولگرایان یکی از مشکلات موجود ناکارآمدی، ضعف و کهنسالی مدیران است. برنامه‌ریزی شده تا در گردونه مدیریتی برای جوانان باز شود زیرا 10 میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاهی داریم و این موجب پیشرفت و تعالی خواهد شد.

وی درمورد مالیات نیز اظهار داشت: در این بخش تبعیض و اجحاف وجود دارد باید نظارت به گونه‌ای باشد که کسانی که واقعا باید مالیات بدهند پای میز آمده و نه اینکه به طبقه متوسط و پایین فشار وارد شود.

سلیمانی افزود: اگر نفت ارزان شده بنزین نیز باید ارزان شود و یا حداقل مابه‌التفاوت آن خرج مردم شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.