قدس آنلاین: دبیر هیئت بازرسی انتخابات خراسان شمالی از آمادگی ۹۱۹ بازرس و سربازرس برای بازرسی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان خبر داد.

آمادگی ۹۱۹ بازرس و سربازرس برای بازرسی انتخابات خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مهدی کرامتی با بیان اینکه بازرسی از انتخابات هفتم اسفند ماه و رعایت قانون انتخابات در خراسان شمالی از سوی وزارت کشور انجام می شود، اظهار داشت: این بازرسی ها در خراسان شمالی با 825 بازرس و 85 سربازرس و 8 بازرس ویژه انجام می شود که فعالیت آن ها از زمان شروع انتخابات آغاز و تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج ادامه خواهد داشت و بازرس هر صندوق بر تمامی مراحل جمع آوری، انتقال، شمارش آرا و ثبت نتیجه آن نظارت و بازرسی خواهد کرد.

 به گفته وی برای بازرسی انتخابات در خراسان شمالی به ازای هر صندوق یک بازرس، به ازای حدود هر 10 صندوق یک سربازرس و برای هر شهرستان یک بازرس ویژه در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: ابتدا قرار بود به ازای هر 20 صندوق یک سربازرس در نظر گرفته شود که به علت صعب العبور بودن مسیرهای مواصلاتی در خراسان شمالی، به ازای حدود هر 10 صندوق انتخابات یک سربازرس در این استان در نظر گرفته شد.
انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.