قدس آنلاین – سبزوار : رئیس ستاد انتخابات شهرستان سبزوار گفت: تبلیغات غیر قانونی کاندیداهای سبزوار خسارات چندین میلیونی را متوجه اموال عمومی و دولتی کرده است .

خسارات میلیونی تبلیغات کاندیداها ی سبزوار بر اموال عمومی و دولتی

حسین میردشتی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار با اشاره به 394 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه سبزوار  افزود : در روند برپایی انتخابات  تعداد 6 هزار نفر از عوامل اجرائی و نظارتی  فعال خواهند بود که تاکنون برای  2 هزار و 850 نفر دوره های آموزشی برگزار شده است.

وی با اشاره به تخلفات تبلیغاتی نامزدهای این دوره مجلس تصریح کرد : براساس برنامه های آموزشی که برای داوطلبین در بحث تبلیغات انجام شد متاسفانه کاندیداها خلاف مسیر قانونی حرکت کردند و با بنرهای تبلیغاتی، پوستر و عکس خسارات زیادی را بر محیط های عمومی و دولتی وارد کردند.

میردشتی ادامه داد : تخلفات تعدادی از این داوطلبین که شاکی خصوصی دارند به فرمانداری اعلام شده تا در مسیر قانونی به شکایت شهروندان رسیدگی شود.

رئیس ستاد انتخابات سبزواراظهار داشت : راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی یکی از مهمترین تخلفات داوطلبین از ابتدای شروع رسمی تبلیغات بود ه است  که در این خصوص علاوه بر ایجاد بی نظمی و ترافیک ، اسباب ناراحتی شهروندان و همچنین مراکز درمانی را ایجاد کرده اند.

وی یادآور شد: با ورود کمیته امحاء و نیروی انتظامی تمامی بنرهای تبلیغاتی و تصاویر خارج از مقررات قانونی از سطح شهر در حال جمع آوری است .

میردشتی همچنین از انصراف یکی دیگر از کاندیدا های حوزه انتخا بیه سبزوار بزرگ خبر داد و  خاطر نشان کرد : حسن پژوهان مهر ظهر امروز با حضور در فرمانداری مراتب انصراف خود را اعلام کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار افزود: با انصراف این داوطلب تعداد کاندیداها در حوزه انتخابیه سبزوار تا زمان مخابره خبر به 20 نفر رسید ه است . /  انتهای پیام

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.