یک عضو ائتلاف اصولگرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس با بیان اینکه کاندیداهایی که در لیست اصولگرایی قرار دارند، دارای سوابق زیادی در مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند، گفت:جریان اصولگرایی عزم جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی دارد.

ملت ایران به لیست‌هایی که توسط بیگانگان توصیه می‌شود رویکردی ندارند/جریان اصولگرایی عزم جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازتسنیم، زهره الهیان عضو لیست ائتلاف اصولگرایان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز نگاه همه رسانه‌ها به سمت انتخابات معطوف شده است و خیلی از محاسبات براساس میزان مشارکت مردم تعیین می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه براساس میزان مشارکت‌های مردم، محاسبات کشورهای غربی تغییر می‌کند، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد نشان از این دارد که مردم پیوند مستحکمی با حاکمیت دارند و حضور مردم در انتخابات می‌تواند به نوعی تجدید بیعت مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
عضو ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: لیست‌هایی که امروز برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌شود، بیانگر نوع نگاه احزاب و گروه‌های سیاسی است.

الهیان خاطرنشان کرد:‌ این دوره نخستین دوره‌ای است که رسانه‌های بیگانه انتخابات را تحریم نمی‌کنند، بلکه تشویق به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌کنند، ولی به صورت جزئی‌تر وارد موضوع انتخابات شده‌اند و در این بین "بی‌بی‌سی" نیز از یک لیست واحد حمایت می‌کند و اهداف خود را در آن لیست می‌بیند که اگر برخی از افراد لیست رأی بیاورند، راحت‌تر می‌توانند در کرسی‌های مهمی مانند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اهداف خود را به سرانجام برسانند.

وی افزود: مردم به دلیل خاطرات تلخی که از دخالت کشورهایی مانند انگلیس در قبل از انقلاب و ضایع کردن حقوق‌شان در بعد از انقلاب دارند، عکس رسانه‌های بیگانه عمل خواهند کرد.

عضو ائتلاف اصولگرایان اضافه کرد: همیشه کشورهای بیگانه دخالت‌هایی در امور کشورمان داشته‌اند و موجب تحقیر ملت ایران شده‌اند و همین اقدامات موجب شده مردم توصیه رسانه‌های بیگانه را بشنوند و عکس آن عمل کنند.

الهیان با تأکید بر اینکه مردم جنایات انگلیس و آمریکا را در فتنه 88 فراموش نمی‌کنند، گفت: انگلیس در فتنه سال سال 88 و همینطور در آشوب‌ها کاملاً نقش داشت؛ دست انگلیس به خون هزاران ایرانی آغشته است و در مجامع بین‌المللی نیز قدرت لابی فراوانی دارد.

وی در ادامه، اظهار داشت: ملت ایران به لیست‌هایی که توسط بیگانگان توصیه می‌شود رویکردی ندارند، برخی رسانه‌ها در انتخابات رویکرد سلبی دارند و تعدادی از شخصیت‌های نظام را تخریب می‌کنند. در این دوره انتخابات تعدادی از شخصیت‌های نظام که برای انتخابات خبرگان رهبری کاندید شده‌اند، توسط رسانه بی‌بی‌سی مورد تخریب قرار گرفته‌اند، ولی مردم به این شخصیت‌ها رأی خواهند داد.

عضو ائتلاف اصولگرایان افزود: با توجه به تجریبات سال 88 باید تلاش شود که انتخابات آرام و با حفظ بیت‌المال و حقوق مردم برگزار شود.

الهیان همچنین تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، حق‌الناس در انتخابات باید رعایت شود و از رأی مردم حمایت شود و عدالت در انتخابات باید توسط مسئولین رعایت شود.

وی یادآور شد: متأسفانه برخی از مسئولان رده بالا در همایش‌های انتخاباتی شرکت و از لیست خاصی حمایت می‌کنند که این موضوع نشان از عدم اجرای عدالت در انتخابات دارد و نباید دخالت در انتخابات توسط مسئولین انجام شود.

عضو ائتلاف اصولگرایان خاطرنشان کرد: بانوانی که در لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان قرار دارند، به طور مشخص بحث اشتغال زنان سرپرست خانوار را دنبال می‌کنند و در این راستا نیز بیمه زنان خانه‌دار در اولویت و برنامه‌های اصلی این لیست قرار دارد.

الهیان با اشاره به اینکه ارزش افزوده کار اقتصادی زنان میزان قابل‌توجهی است، گفت: به کار خانگی زنان باید ارج نهاده شود و مجلس نیز باید پیگیری‌های مستمر در این باره داشته باشد.

وی درباره کارشکنی‌های رسانه‌های بیگانه در روند انتخابات کشور نیز اشاره کرد و گفت: این دخالت‌ها سابقه‌دار است که رسانه‌های بیگانه بعضاً قبل و بعد از انتخابات کارشکنی‌هایی را انجام دهند.

عضو ائتلاف اصولگرایان درباره امنیت کشور نیز، اظهار داشت: امنیت ملی کشور اصولی است که بسیار اهمیت دارد و شعار جریان اصولگرایی نیز امنیت است.

الهیان درباره دانشگاه آزاد نیز، گفت: تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد از مجلس هفتم در دستورکار نمایندگان قرار گرفته است، ولی بعضی‌ها اجازه ندادند مشکلات جدی این دانشگاه عنوان شود که قطعاً نمایندگان مجلس آینده رسیدگی ویژه‌ای نسبت به دانشگاه آزاد خواهند داشت و به کاهش شهریه‌های دانشجویان نیز توجه ویژه‌ای خواهد شد؛ برخی از مسئولان دانشگاه خود را مبرا از نظارت می‌بینند.وی افزود: ما تعرض به دو نوجوان ایرانی را در فرودگاه جده فراموش نمی‌کنیم و هنوز با عاملان این حادثه برخوردی از سوی عربستان نشده است.

وی درباره مبارزه با فساد در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: کاندیداهایی که در لیست اصولگرایی قرار دارند، دارای سوابق زیادی در مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند و پرونده‌های کلانی از جمله کرسنت را مطرح کردند؛‌ جریان اصولگرایی عزم جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.