فرمانده هوانیروز کرمانشاه گفت:‌ چندین فروند بالگرد هوانیروز ارتش آماده جابجایی صندوق‌های رأی در مناطق صعب‌العبور هستند.

آمادگی هوانیروز ارتش برای جابجایی صندوق‌های رأی در مناطق صعب‌العبور

به گزارش قدس آنلاین،امیرسرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز کرمانشاه در گفت‌وگو بافارس اظهار داشت: هم‌زمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تیم‌های پروازی هوانیروز ارتش جهت ارسال صندوق‌های رأی در مناطق مختلف و صعب‌العبور کشور آماده هستند.

وی افزود: از هفته گذشته برابر ابلاغیه وزارت کشور مبنی بر همکاری در توزیع صندوق‌های رأی سیار در مناطق صعب‌العبور، به هوانیروز ارتش جلسات متعددی را در سطح هوانیروز برگزار کردیم تا این وفاق ملی در فضای بسیار خوبی برگزار شود و هوانیروز نیز سهمی را در این حماسه ملی داشته باشد.

قربانی تصریح کرد: تعداد چندین فروند بالگردهای هوانیروز ارتش کرمانشاه مأموریت خود را برای استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان و ایلام از صبح فردا و پس از توجیهات عملیاتی و انتخاب مسیر جهت توزیع صندوق‌های رأی با حضور نمایندگان استانداری‌ها و عضو شورای نگهبان در مناطق از پیش تعیین‌شده آغاز به کار خواهند کرد.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه در ادامه یادآور شد: خلبانانی را برای این حماسه ملی انتخاب کرده‌ایم که از مجرب‌ترین و ورزیده‌ترین خلبانان هوانیروز ارتش هستند.

امیر سرتیپ‌دوم یوسف قربانی همچنین متذکر شد: این مأموریت همچنین تا پایان انجام رأی‌گیری و شمارش آرا در حوزه‌های تعیین‌شده ادامه خواهد داشت.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع صندوق‌ها، هوانیروز در مناطق مرزی نیز مستقر است و آماده هر نوع مأموریتی می‌باشد و چنانچه مشکلی پیش آید، در کمترین زمان ممکن وارد عمل خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.