قدس انلاین - محبوبه نژاد یوسفی : این بار اولش نیست , انگار خیلی هم بدش نمیاید با این شمایل درمقابل عکاسان حضور یابد ودراخرین مورد هم که همین چند روز قبل در دنیای مجازی منتشر شد , باز هم از کشف حجابش شادمان بود .

آخرین نمونه کشف حجاب معتمد اریا هم منتشرشد+عکس

به گفته مقامات مسوول بخاطر همین مسایل است که از سریالهای تلویزیون کنار گذاشته شده واکنون حضورش در فیلمها نیز باعث میشودتا در دریافت جواز اکران با مشکل مواجه شوند , به نظر میرسد این هنرپیشه توجه چندانی به سن وسال و کارنامه اش هم ندارد.

بنا بر این گزارش , شورای نظارت بر صداوسیما در نامه‌ای به رئیس این سازمان با استناد به بند 15-2 آیین‌نامه سیاست‌ها و ضوابط ناظر بر تولید، تأمین و پخش برنامه‌ها از ضرغامی خواست که از ادامه فعالیت وی در برنامه‌های سازمان جلوگیری شود.

بر اساس این بند از آیین‌نامه، استفاده از بازیگرانی که به سوء سابقه شهرت دارند، در برنامه‌ها ممنوع است.

در واکنش به این نامه، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما دستور داده است که عین نظر شورای نظارت اعمال شود.

معتمد آریا چند سال پیش نیز در حاشیه کنفرانسی درباره اوضاع اجتماعی ایران که توسط بنیاد پژوهش های ایران در ایالت مریلند آمریکا برگزار شد در مصاحبه با رادیوفردا -وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا، سیا- در اظهاراتی وقیحانه گفت: "در سال های بعد از انقلاب، پیدایش سبک جدیدی در فیلم‌‎سازی که با حذف سه عامل س ک س، خشونت و شراب همراه بود، عملاً سینمای ایران را از مهم‌ترین وجوه جاذبه در سینما محروم کرد..."

وی در فیلم تبلیغاتی موسوی، سر یک میز، همراه با زهرا رهنورد و معصومه ابتکار درباره حقوق از دست رفته زنان ایرانی مطالبی عنوان کرد و بخش عمده گلایه وی این بود که "من اگر بخواهم تنهایی به شهرستان بروم، اجازه رفتن به هتل ندارم مگر اینکه یک مرد همراه من باشد!"

شایان ذکر است که معتمد آریا بارها و بارها در جشنواره های جهانی بدون حجاب ظاهر شده است. موج تصاویر بی‌حجاب وی در سطح فضای اینترنت گواه این مدعاست و نقطه اوج رفتار غیر اسلامی این بازیگر، حضور بی‌حجاب در جشنواره برلین بود.

وی که گویا فراموش کرده از دل سینمای بعد از انقلاب بیرون آمده و اگر موفقیتی کسب کرده آن را مدیون این سینما است در سال های اخیر از هیچ کوششی علیه کشور دریغ نکرده و همیشه سعی کرده تا با مصاحبه با رسانه های بیگانه علیه کشور مطالب ساختارشکنانه بیان کند.

مصاحبه با نشریه ایتالیایی "ایل مانیفستو"، و پاسخ وی سوال این نشریه شاهدی بر این مدعاست؛ معتمد آریا در پاسخ به این سؤال که آیا با سانسور مخالف است، می گوید: «مسلماً! اما من موفق شدم که کلک بزنم. من در گیلانه، نقش مادری را بازی می کنم که پسرش را بغل می کند و می بوسد و لمس می کند. اما این کارها طبق قانون، ممنوع است و هیچ برخورد فیزیکی نباید بین زن و مرد صورت گیرد.»

گفتنی است پس از وقایع انتخابات سال 88 معتمد آریا با دستبند سبز و ظاهری بی حجاب و زننده در جشنواره کن ظاهر شد تا ضمن نشان دادن بی اعتقادی به مقوله حجاب حمایت خود را از جریان فتنه اعلام کند.

برعهده گرفتن داوری جشنواره ضد ایرانی ابوظبی از دیگر فعالیت های معاندانه این بازیگر سینمای ایران به حساب می آید. جشنواره بین المللی فیلم ابوظبی در اقدامی مشابه جشنواره فیلم بیروت علیه ایران، از بهمن قبادی به عنوان داور بخش «افق های نو» و از «فاطمه معتمدآریا» به عنوان داور بخش کم اهمیت «نت پک» تعیین کرده است.
بنابراین گزارش در همین حال جشنواره فیلم ابوظبی برای نخستین بار شاهد فیلمی بلند به نام «گل های شرارت» ساخته «دیوید دوسا» خواهد بود که در آن داستان عشق نامانوس یک جوان فرانسوی الجزایری تبار و دختری ایرانی را به تصویر می کشد که اشاراتی به فتنه 88 دارد و سعی می کند نیم نگاهی به آنچه نبود آزادی در جهان اسلام و به ویژه ایران می خواند داشته باشد.

 معتمدآریا هر از چند گاهی با جنجال ها و فضاسازی های گسترده رسانه های اصلاح طلب و همچنین اپوزیسیون با عناوین مختلف یک بار "سفیر مبارزه با فقر" می شود و بار دیگر "سفیر مهرآفرین" و "سفیر نیکوکاری" و ... تا بهانه ای شود و برای آزادی و حقوق بشر بادکنکی هوا کند! اما حقیقت امر آن است که وی در عمل هیچ اقدامی برای مبارزه با فقر نکرده و مهری نمی آفریند.

جالب آن است که با معلوم الحال بودن این شخصیت سینمایی ایران، مسئولان هنری کشور هر از چند گاهی در مراسم های سینمایی از وی برای اهدای تندیس های مختلف دعوت به عمل می آورند. حال باید دید که آیا پس از وقوع این اتفاق اخیر بازهم مسئولین هنری برای اهدای جوایز جشنواره های مختلف از وی دعوت به عمل می آورند؟
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • * IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    13 19
    چرا اينگونه زنان حسابشان را از مسلمان بودن جدا نميكنند كه وجه زن مسلمان و اسلام را به گند ميكشند لااقل اينقدر وجود داشته باشند يا جرات داشته باشند بگويند ماميخواهيم يهود يا نصارا يا مسيحي باشيم چهره يك زن مسلمان با اين گونه بي حجابي و بد حجابي و بي حيايي منافات و ضديت دارد يا ازعقاب خدا ميترسند يا نميترسند تكليف خودشان را روشن كنند معلوم و مسلم است كه خداوند در آخرت مجازات سنگين و ابدي براي اينگونه افراد كه در لواي مسلمان بودن خودشان را مخفي ميكنند و اعمال ضد اسلام و دين و اخلاق انجام ميدهند قرارداده است
  • ي.ر IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    9 20
    اين طفلي اينقدر کف بود و مانميدونستيم!؟اينقدر تو ايران دلش ...ميخواسته و کسي به خاطر قيافه ي ميمونيش طرفش نرفت تا اينکه عقده اي شد و دين و خدا و وطن و داد به ... تاسف نميخورم چون طبق بررسي هاي من هر يک نفري که گمراه و گول خورده ي غرب و شهوت و دنيا پرستي ميشن چند نفر از اونا علاقمند به اسلام و خداوند ميشن و مسلمان ميشن و اينجوري کرمهاي اين درخت عظيم و هميشگي با برگهاي سبز و جوان جاشون عوض ميشه تا کور شود هر آنکس که نتواند ديد.
  • سپهر IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
    11 15
    بعضيها خيلي بيچارند. اين زنک ته بيچارگيه.خدا عاقبت ما رو ختم به خير کنه.
  • امید IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    7 10
    بچه ها سعی کنیم از این جور مسایل درس عبرت بگیرم... خواستم چند تا بی ادبی کنم اما از خدا میترسم...اگه کل دنیا دست به دست هم بدهند که حجاب و اسلام از بین بره خداوند به وسیله عاشورای حسینی همشونو کنف میکنه... فقط میتون به جای اینجور افراد دین فروشی بگم شرمنده ایم یا حسین شرمنده ایم شهدای عزیز... بچه ها بیاین از الان به فکر حجاب زن و بچه هامون باشیم... بیشتر بچه هایمان شاید نسل های بعد محجبخ تر شن... یا حضرت محم خودت حجاب به زنان اسلام برگردون
  • نگار IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 5
    خاک توسر بی فرهنگش.انقدرلالکید تا گذاشتن بره.اونم گذاشت تو کاسه ملت!
  • حمید IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    آخه آدم با این سن و سال، تازه یاد، هوس و هوس بازی بیافته، تعجب اوره، الان این باید به فکر کفن و دفن، و خوابیدن تو یکی از همون قبرهایی که وقتی رفته بود برای مراسم خاکسپاری مرحوم تارخ و اونجا دیده، بیافته، واقعا جای تأسف داره، چه بخواهی و چه نخواهی، باید بری و همونجا بخوابی، توی یکی از همون قبرها.