فرماندار شهرستان درمیان با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان مرزی در انتخابات گفت: حضور گسترده شیعه و سنی در ساعات اولیه رأی گیری نیز در شهرستان درمیان به وضوح دیده می‌شود.

وحدت شیعه و سنی در ساعات اولیه رأی گیری در "درمیان" بسیار گسترده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمد بشیری‌زاده حاشیه بازدید از صندوق‌های اخذ رأی در درمیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در شهرستان درمیان بسیار پرشور است و مردم از ساعات اولیه صبح برای رأی دادن آماده هستند.

وی افزود: همچنین حضور رأی اولی‌ها در درمیان بسیار گسترده است و رأی اولی‌ها از ابتدای صبح برای دادن رأی در پای صندوق‌های اخذ رأی آماده هستند.

فرماندار شهرستان درمیان بیان کرد: در مناطق مرزی که 90 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارند صندوق‌های سیار أخذ رأی در نخستین ساعات به این مناطق رفتند که رأی گیری  بین عشایر، مرزداران و مرزبانان کشور انجام شود. 

بشیری زاده تصریح کرد: در شهرستان درمیان 80 صندوق اخذ رأی فعال است که از این تعداد 40 صندوق خبرگان رهبری و 40 صندوق برای مجلس شورای اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 12 صندوق شهری و حدود 28 صندوق سیار هستند که در مناطق به صورت سیار برای أخذ رأی در گردش هستند و در این مناطق نیروهای انتظامی نیز حضور دارند.

فرماندار درمیان با اشاره به حضور مردم در انتخابات یادآور شد: همه باید در انتخابات شرکت کنند و این تأکید مقام معظم رهبری و هم حق الناسی بر گردن ما است که باید انجام شود.

بشیری زاده با اشاره به وحدت شیعه و اهل سنت در شهرستان مرزی درمیان خاطرنشان کرد: در شهرستان درمیان هم شیعه و هم اهل سنت وجود دارد که بهترین شهرستان برای کانون وحدت درمیان برادران شیعه و اهل سنت دیده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.