قدس آنلاین - شهرکرد، هومن نجاتی؛ این کتابخانه یک هزارو ۵۰۰ کودک و نوجوان را از ۴۶ روستای فاقد کتابخانه و مراکز فرهنگی هنری کانون تحت پوشش خود قرار داده است.

کتاب های  پستی در روستاهای چهار محال و بختیاری 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون استان از ارسال سه هزار و 500 کتاب توسط کتابخانه ی پستی با هدف برقراری عدالت اجتماعی و ترویج فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان در سال 94 خبر داد.

فرزاد رحیمی با اشاره به این که کتابخانه پستی در استان از سال 71 شروع به کار کرده است عنوان کرد سالانه هزارو پانصد کودک و نوجوان روستایی از کتابهای پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند می شوند.

وی افزود: این کتابخانه یک هزارو 500 کودک و نوجوان را از 46 روستای فاقد کتابخانه و مراکز فرهنگی هنری کانون تحت پوشش خود قرار داده است.

رحیمی با عنوان این که میانگین ارسال کتاب در ماه توسط این کتابخانه 300 جلد کتاب است اظهار کرد این کتابخانه با حدود هشت هزار و هشتصدو هشتاد کتاب پشتیبانی می شود.

وی در ادامه گفت: به همراه کتابهای امانتی در این بخش هر بار یک مطلب خواندنی و مسابقات فرهنگی،هنری و ادبی نیز برای عضو ارسال می شود و کودکان و نوجوانان می توانند از دیگر فعالیتهای کانون نیز استفاده کنند.

گفتنی است: کتابخانه سیار روستایی فعالیت دیگری در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی است که دیگر روستاهای استان را تحت پوشش خود قرار می دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.