مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: براساس آمارهای به دست آمده در ۱۱ ماه نخست امسال بیش از ۹۷۰۰ تن تخم‌مرغ از استان قزوین به کشورهای خارجی صادر شد.

 بیش از ۹۷۰۰ تن تخم‌مرغ از استان قزوین به کشورهای خارجی صادر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،سید بهمن نقیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمارهای به دست آمده در 11 ماه نخست امسال بیش از 9700 تن تخم‌مرغ از استان قزوین به کشورهای خارجی صادر شد.

وی بیان کرد: براساس آمارهای به دست آمده میزان صادرات تخم‌مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد رشد داشته است که این آمار نشان‌دهنده ظرفیت خوب استان در تولید تخم‌مرغ است.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: صادرات تخم‌مرغ از استان قزوین به کشورهای بحرین، ترکمنستان، عراق، عمان و افغانستان صورت گرفته که نسبت به سال گذشته 37 درصد داشته است.

نقیبی با بیان این مطلب که مجوز صادرات تخم‌مرغ در استان قزوین صادر شد خاطرنشان کرد: در راستای افزایش صادرات تخم‌مرغ از استان بیش از 480 مجوز صادرات در استان قزوین صادر شد.

وی ادامه داد: مجوز صادرات تخم‌مرغ پس از بازدیدهای نظارتی، نمونه‌برداری از محصولات و تایید سلامت واحدهای تولیدی و بسته‌بندی صادر می‌شود که این اقدامات نشان‌دهنده اهمیت سلامت محصولات صادراتی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.