۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 354908

رئیس فدراسیون تیراندازی که برای اعزام های قبلی ملی پوشان این رشته شرط و شروط گذاشته بود در جدیدترین اظهارنظر اعزام تیم ملی تیراندازی به مسابقات آلمان را هم مشروط عنوان کرده است.

«تهدید»؛ راهکار تکراری رئیس یک فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین،‌ تیم ملی تیراندازی در حالی یک ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا در هند شرکت کرد و اتفاقا موفق به کسب پنج سهمیه هم شد که پیش از اعزام سید مهدی هاشمی بارها عنوان کرده به شرطی تیم اعزام خواهد شد که فشنگ های خریداری شده از گمرک ترخیص شود که اتفاقا این صحبت تهدید آمیز نتیجه هم داد و در فاصله دو سه روز مانده به زمان اعزام،‌ این کار انجام شد.

آن زمان مشکل تیراندازان فشنگ بود و حالا مسائل مالی؛ به گونه ای که رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرده در صورت تامین زودهنگام منابع مالی تیم ملی تیراندازی به مسابقات کسب سهمیه در آلمان اعزام خواهد شد.

سید مهدی هاشمی با تاکید بر اینکه هنوز بودجه لازم برای حضور در مسابقات آلمان که حکم انتخابی المپیک دارد،‌تامین نشده گفت: گر تا امروز (دوشنبه) بودجه تامین نشود، از سفر به آلمان انصراف می‌دهیم. در شرایط بحرانی قرار داریم. ما پنج سهمیه المپیک کسب کرده‌ایم و فرصت استثنایی داریم، زیرا تیراندازان می‌توانند در 10 ماده شرکت کنند و امکان کسب مدال در برزیل بسیار زیاد است.

رئیس فدراسیون تیراندازی همچنین اظهارداشت: ما تاکنون 13 میلیارد بدهکار هستیم و هر روز به این بدهکاری اضافه می‌شود. تا المپیک نیز هفت میلیارد نیاز داریم. الهه احمدی تیرانداز المپیکی ما ماه‌ها در صدر رنکینگ جهانی قرار دارد و برای اولین بار است که این اتفاق رخ می‌دهد، اما هیچ توجهی به تیراندازی نمی‌شود. می‌توان با کسب اولین مدال بانوان ایران در المپیک جامعه ورزش بانوان را متحول کرد و بانوان کشور را به حضور در ورزش ترغیب کنیم و با این شرایط نشاط جامعه را بالا ببریم. مسابقات المپیک بستری است که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد اما نمی دانم چرا مسئولان توجهی نمی‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.