رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: نمایش آئینی "غیرقابل انکار" ویژه ایام فاطمیه در مشهد روی صحنه می‌رود.

نمایش آئینی "غیرقابل انکار" ویژه ایام فاطمیه در مشهد روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، جواد کمالی ظهر امروز در نشستی خبری در محل تالار نور اداره کل اوقاف استان خراسان رضوی اظهار داشت: به همت موسسه فرهنگی و هنری هفت آسمان و حمایت بسیج هنرمندان خراسان رضوی نمایش آئینی غیرقابل انکار، در تالار نور مشهد مقدس به روی صحنه می‌رود.
رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی افزود: این نمایش ویژه ایام فاطمیه است و کارگردان آن نیز عباس ممیززاده است و نویسندگی آن برعهده یاسین حجازی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی و هنری هفت آسمان و حمایت معنوی بسیج هنرمندان خراسان رضوی از تاریخ دهم تا 25 اسفندماه امسال در تالار نور مشهد اجرا می‌شود.
کمالی گفت: مضمون اصلی داستان نمایش در مورد آدم‌هایی است که بخاطر پول و مقام حق و حقیقت را انکار می‌کنند و هدف اصلی ما نیز مذمت افراط گری‌ها و جعل حقایق به عنوان یک وظیفه دینی از طریق زبان هنر و نمایش است.
رئیس بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی با بیان اینکه این نمایش ادله‌ای بر حقانیت حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است ادامه داد: محتوای نمایش غیرقابل انکار، توسط نماینده ولی فقیه و کارشناسان مذهبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بررسی و تائید شده است.
کمالی خاطرنشان کرد: همزمان با این نمایش، در مجتمع آیه‌های مشهد مقدس نمایش آئینی سلام مادر به نویسندگی مرتضی علیزاده و کارگردانی پیشکسوت تئاتر خراسان محمد جهانپا اجرا می‌شود.
وی در رابطه با فعالیت‌های حمایتی و نظارتی بسیج هنرمندان در سطح استان بیان کرد: در سراسر کشور 90 هزار بسیجی هنرمند داریم که از این تعداد بیش از 7500 نفر عضو بسیج هنرمندان خراسان رضوی هستند و در 24 کانون فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند.
کمالی تصریح کرد: بسیج هنرمندان موظف است در هر شهرستانی که دارای فرمانداری و اداره ارشاد است دفتر فرهنگی و هنری با هدف استعدادیابی و آموزش علاقه مندان و هنرمندان دایر کند و در جهت معرفی و شناساندن هنرمندان استان جشنواره‌های فرهنگی و هنری متعددی را هرساله برگزار کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.