جمعی از مداحان حرم مطهر رضوی از آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کردند.

جمعی از مداحان حرم  مطهر رضوی، از آیت الله واعظ طبسی عیادت کردند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، با گذشت چهار روز از بستری شدن آیت الله واعظ طبسی، شخصیت و گروه های مختلفی از اقصی نقاط کشور برای پیگیری و عیادت از ایشان به بیمارستان امام رضا(ع) رفته اند.
اين گزارش حاكي است امروز نیز جمعی از مداحان حرم مطهر رضوی به نمایندگی از جامعه مداحان جهت عیادت از آیت الله واعظ طبسی به بیمارستان امام رضا(ع) آمدند.
با حضور مداحان خاندان عصمت و طهارت در بیمارستان امام رضا(ع)، ذکر توسلی نیز صورت گرفت و حاضران در جلسه از خدای منان شفای عاجل تولیت آستان قدس رضوی را طلب کردند.
حاج علی خوش چهره از مداحان قدیمی حرم مطهر رضوی پس از عیادت در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: تمام مداحان وقتی متوجه شدند که می خواهیم به عیادت آیت الله واعظ طبسی بیاییم، عاشقانه و مخلصانه خواستار آمدن شدند، اما با توجه به وضعیت و تعداد بالای مداحان، بنده و تعدادی از دوستان به نمایندگی همه مداحان، جهت عیادت از این عالم ولایی به بیمارستان امام رضا(ع) آمدیم.
وی ادامه داد: از روز جمعه تا کنون همه مداحان حرم رضوی به صورت یکپارچه و مستمر در مجالس روضه حضرت زهرا(س) به طور ویژه برای شفای حضرت آیت الله واعظ طبسی دعا کرده و با مستمعین ذکر توسل داشته اند.
این مداح حرم رضوی ابراز کرد: آستان قدس رضوی به عنوان قطب فرهنگی کشور، از حساسیت بالایی در مدیریت برخوردار است که این مهم تا کنون توسط آیت الله واعظ طبسی صورت گرفته و انشاءالله به زودی شفا خواهند گرفت و خودشان این راه را ادامه خواهند داد.
گفتنی است، نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی پیش از ظهر جمعه با حضور در پای صندوق رأی در حرم امام رضا(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت و بعد از ظهر همان روز به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.