رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: تحولات بسیار گسترده ای که در آستان قدس رضوی صورت گرفته، نشان دهنده نگاه بلند مدت و همت عالی تولیت عظمای آستان قدس رضوی است. و ایشان از چهره های ماندگار روحانیت مبارز هستند.

  آیت‌الله واعظ طبسی از چهره‌های ماندگار روحانیت مبارز هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، علاء الدین بروجردی، با حضور در بخش اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مقدس، از تولیت آستان قدس رضوی، حضرت آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد و گفت: همه برای شفای عاجل ایشان دست به دعا بر می داریم و به خداوند متعال و علی بن موسی الرضا(ع) متوسل می شویم.
وی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضرت آیت الله واعظ طبسی، در کلیه سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولیت عظیم تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشتند که افتخار بزرگی در زندگی این عالم بزرگوار به شمار می رود و منحصر به شخص ایشان است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ایشان از نیروهای تاثیرگذار دوران قبل از انقلاب اسلامی و از یاران ویژه مقام معظم رهبری هستند.
وی با اشاره به اهتمام ویژه آیت الله واعظ طبسی، در توسعه گسترده و روز افزون آستان قدس رضوی در زمینه های مختلف، افزود: امروز میلیون ها نفر از شیعیان و مسلمانان از کشورهای مختلف دنیا به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند و از خدمات آستان قدس رضوی بهره مند می شوند.
بروجردی در ادامه، به مهم ترین ویژگیهای این عالم بزرگوار اشاره و عنوان کرد: چه در دوران قبل از انقلاب اسلامی و مبارزات این بزرگوار با رژیم ستم شاهی و چه به لحاظ جایگاه علمی، معنوی و خدمات فراوان، ایشان از چهره های ماندگار روحانیت مبارز در جامعه ما هستند و انشاءالله سالهای سال، سایه ایشان مستدام باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.