نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خدماتی که آیت‌الله واعظ‌طبسی در آستان قدس رضوی انجام داده‌اند، مثال‌زدنی است.

خدمات آیت‌الله طبسی در آستان قدس رضوی مثال‌زدنی است/رقابت سیاسی در تهران قابل پیش‌بینی نیست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد‌عادل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه عیادت از آیت‌الله واعظ‌طبسی نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان اظهار داشت: براساس گزارش تیم پزشکی ایشان در حالت اغمای عمیق هستند و باید دعا کنیم تلاش پزشکان نتیجه دهد و حال ایشان بهتر شود.
حداد عادل گفت: کسالت ایشان سبب نگرانی همه علاقه‌مندان به انقلاب شده است، از آن جهت که ایشان در خراسان و ایران یکی از چهره‌های شناخته شده انقلاب اسلامی و از یاران امام(ره) و از دوستان و یاران دیرین رهبر انقلاب هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به خدمات ارزشمند آیت‌الله واعظ‌طبسی عنوان کرد: خدماتی که این عالم بزرگوار در آستان قدس رضوی انجام داده‌اند مثال‌زدنی است؛ در واقع این تاثیر معنوی که آستان بر کل ایران گذاشته، قطعاً مدیریت آیت‌الله طبسی در اداره این دستگاه نقش بارزی داشته است.
وی افزود: نتیجه این مدیریت تاثیر معنوی بوده است، نزدیک به چهار دهه آیت‌الله واعظ‌طبسی با پاکی و پاکدستی این دستگاه عظیم را اداره کرده‌اند؛ امیدواریم خداوند سلامتی ایشان را بازگرداند و مردم ایران از برکات حضور ایشان بهره مند شوند.
حدادعادل همچنین با اشاره به نتیجه انتخابات دهمین دوره مجلس گفت: طیف‌های سیاسی در تهران دو دسته هستند و مثل دربی استقلال و پرسپولیس هستند که گاهی قرمز و گاهی آبی‌ برنده می‌شود بنابراین رقابت سیاسی در تهران قابل پیش‌بینی نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.