آیت الله علم الهدی گفت: آیت الله واعظ طبسی شخصیتی انقلابی و مومن هستند که مبارزات و مجاهدت های ایشان از سال ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و همواره در مسیر اعتلای اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) گام برداشته اند.

عیادت آیات عظام از آیت الله واعظ طبسی + فیلم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، امام جمعه مشهد پس از عیادت از آیت الله واعظ طبسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: آیت الله واعظ طبسی همواره بر حفظ استقلال حوزه و پرهیز از تحجرگرایی تاکید داشتند و هیچ گاه تحت تاثیر جریانات سیاسی و احساسات قرار نگرفتند و خودشان الگوی طلاب در این زمینه هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایشان در طول این 37 سال همواره شخصیتی تعادل بخش و مورد احترام همه گروه ها و شخصیت‌های سیاسی و بین المللی بوده اند و هیچ‌گاه اجازه ندادند در جریان انقلابی مشهد تزلزل و اضطرابی پدید بیاید.
وی گفت: ثبات و توسعه حوزه علمیه خراسان و ایجاد زیر ساخت های اساسی برای مدارس علمیه و توسعه چندین برابری آستان قدس رضوی با همت عالی و مدیریت توانمند ایشان محقق شده است.
آیت الله علم الهدی با آرزوی شفای عاجل برای نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت عظمای آستان قدس رضوی اظهار کرد: بدون شک نمی توان در این استان اقدام مثبت و تاثیرگذاری را دید که آیت الله واعظ طبسی نقش موثر و بزرگی در آن نداشته باشند.
یادآور می‌شود؛ آیت الله واعظ طبسی از عصر جمعه به دلیل عارضه تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) بستری هستند.

آیت الله معصومی: تلاش و مجاهدت‌های آیت الله واعظ طبسی در طول سال‌های مبارزه، از ایشان شخصیتی بی‌نظیر و مقاوم ساخته که همواره مورد وثوق و اعتماد رهبر معظم انقلاب و بزرگان نظام هستند.

آیت الله سید محمدمهدی موسوی خلخالی؛ استاد برجسته حوزه علمیه خراسان با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: آیت الله واعظ طبسی، فضائل اخلاقی برجسته و ممتازی دارند، ایشان در تمام طول عمر با برکت خود تاکنون اهل خیرخواهی، خلوص نیت و ترویج معارف دینی بوده اند.
این استاد حوزه افزود: امیدوارم با دعای مردم و عنایت خدای متعال شاهد شفای عاجل این مرد بزرگ باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.