پورتال جامع آستان قدس رضوی (باب الرضا(ع)) عنوان برترین پایگاه اینترنتی معارف و فرهنگ اسلامی کشور را کسب کرد.

باب الرضا(ع) برترین پایگاه اینترنتی معارف و فرهنگ اسلامی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال، پورتال جامع آستان قدس رضوی عنوان برترین پایگاه اینترنتی معارف و فرهنگ اسلامی کشور را کسب و نشان «سرآمد برتر» را دریافت کرد.
مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال، عصر سه‌شنبه 11 اسفند 94 با حضور فعالان و مسئولان این حوزه و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم به تاثیرات شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتال در زندگی امروز مردم اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که ما از این فضاها برای گسترش علم و دانش استفاده می‌کنیم، باید در کنار آن زیان هایی که این‌گونه شبکه ها دارند را مد نظر قرار داده و مراقبت و حفاظت کنیم.
علی جنتی با بیان اینکه امروز دنیا به مرحله‌ای رسیده است که فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی روز به روز در حال گسترش است، تصریح کرد: امروز نمی توان در برابر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستاد، به همین دلیل باید آینده و افق های دور را مد نظر قرار داد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: باید با استفاده از فضای مجازی فرهنگ ایرانی اسلامی، تمدن نوین ایران و سبک زندگی اسلامی ایرانی را به دنیا معرفی کنیم.
در این مراسم پس از سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رونمایی از شبکه ملی فرهنگ، برگزیدگان هر حوزه معرفی و از آن ها تقدیر شد.
در این جشنواره که به میزبانی مرکز رسانه‌های دیجیتال برگزار شد، پورتال جامع آستان قدس رضوی عنوان برترین پایگاه اینترنتی معارف و فرهنگ اسلامی کشور را به دست آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.