نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه فرهنگ ناب اسلامی باید محور فعالیت صداوسیما باشد خواستار توجه بیشتر به این بخش شد.

فرهنگ ناب اسلامی محور فعالیت صدا و سیما باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله نورالله طبرسی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های صداوسیمای استان افزود: انقلاب اسلامی حکومت و فکر جدیدی در دنیا ایجاد کرد و باید فرهنگ انقلاب اسلامی در دنیا نشر و بسط یابد و انتظار داریم صداوسیما به فرهنگ ناب اسلامی و شعائر دینی بیشتر بپردازد.

وی با تقدیر از ملت ولایتمدار و بیدار کشور و استان در دو آزمون بزرگ ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: مردم در ۲۲ بهمن و حماسه انتخابات هفتم اسفندماه خوب و سربلند بیرون آمدند و خوش درخشیدند.

آیت‌الله طبرسی اظهار داشت: هیچ بیان و احساسی نمی‌تواند حماسه حضور مردم را تجلیل کند و مردم با حضورشان بیداری و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشته‌اند و حماسه‌ای عظیم و جدید را خلق کرده‌اند.

وی بابیان اینکه ملت برابر بزرگ‌ترین قدرت‌های استکباری جهان ۳۸ سال قد برافراشته است گفت: مجلس خبرگان، مجلس بزرگ، علمی و اجتهادی است و نقش بسزایی در امور کشور دارد.

آیت‌الله طبرسی با گرامیداشت افتتاح ۳۸ پروژه فنی، تولیدی و پژوهشی صداوسیمای استان، آن را خدمت بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای در استان برشمرد و گفت: یکی از دغدغه‌ها درگذشته این بود که مردم استان دسترسی زیادی به شبکه استانی صداوسیما نداشتند اما اکنون بخشی از مشکلات رفع شده است و مردم می‌توانند از خدمات این شبکه بهره‌مند شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اظهار اینکه بخشی از نیازمندهای استان درزمینهٔ شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی برطرف شده است، خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی به صداوسیما شد تا خوراک و تغذیه خوب، سالم، دینی و اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی به جامعه ارائه دهند.

در این مراسم ۳۸ پروژه فنی، تولیدی و پژوهشی صداوسیما بااعتبار بیش از ۳۵ میلیارد ریال در مازندران بهره‌برداری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.