در قالب اطلاعیه ای از سوی آستان قدس رضوی، دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان و شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان، جزئیات مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله واعظ طبسی اعلام شد.

 جزئیات مراسم تشییع آیت الله واعظ طبسی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شی‏ء إلى یوم القیامة.

روح بلند فقیه مبارز، مجاهد نستوه، تولیت عظمای آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان، حضرت آیت الله عباس واعظ طبسی رحمت الله علیه، به ملکوت اعلی پیوست.
بزرگ خدمت‌گزار آستان نورانی امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء، یار دیرین امام راحل عظیم الشأن قدس سره و یاور مقام معظم رهبری دامت برکاته و «چهره درخشان مدیریت و انقلاب اسلامى»، که عمر شریف خود را صرف به ثمر رسیدن انقلاب و تثبیت نظام جمهورى اسلامى، ترویج معارف قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام، خدمت به زائران و توسعه و عمران بارگاه منور رضوی نمود، اینک در بین ما نیست.
این مجاهد بصیر که از پیش از پیروزی انقلاب بر اثر شکنجه‌های رژیم سفاک پهلوی، جسمی رنجور را تحمل می‌کرد، در طول دوران مختلف، بی‌اعتنا به تعریف‌ها و گاه طعنه‌های غیرمنصفانه، استوار و مستحکم بر صراط مستقیم امام و انقلاب و در کنار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایستاد و بهترین سرمایه زندگی خود را نوکری حضرت رضا (علیه السلام) می‌دانست.
این ضایعه مؤلمه را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دامت برکاته، مراجع عظام و حوزه‌های علمیه، خادمان بارگاه منور رضوی و عموم ملت شریف ایران و به‌ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای وابستگان و ارادتمندان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماییم.
مراسم تشییع آن فقید سعید روز شنبه 15 اسفندماه 1394 ساعت 9 صبح از حسینیه امام رضا علیه السلام واقع در خیابان شهید هاشمی نژاد، کوچه ناظر، به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
از مردم انقلابی مشهد مقدس به‌ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دعوت می‌شود به منظور پاسداشت مقام علم و جهاد در این مراسم معنوی حضور بهم‌رسانند.

آستان قدس رضوی
دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان
شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشمی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    8 7
    انالله وانا الیه راجعون روح ملکوتی آن خادم فقیدوعالم ربانی درجوار امن خداوندمهربان آرام باد
  • علی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    3 5
    کجاست منم میام
  • رضا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    3 5
    انشاءالله این یار مخلص امام راحل و رهبری معظم مورد غفران الهی قرار گرفته و پس از عمری خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی با رسوالله و ائمه اطهار محشور گردد
  • سید محمد IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    3 0
    باسلام انالله وانا الیه راجعون درگذشت مرحوم آیت الله واعظ طبسی (ه)رابه عموم زواران امام هشتم تسلیت می گویم یاعـــــــــــلی مدد.
  • محمدمرادی مهروییه IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    2 0
    خوشا به حالش که در دنیا عمری عبادت کرده وهم اکنون با ارا مش به حهان اخرت می رود.
  • رمضان اکبری IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    1 0
    درگذشت اسطوره صبرومقاومت ایثاربزرگپرچم دارنهضت علوی یاردیرین رهبری برپویندگان راهش تسلیت باد استان قدس رضوی شاید چنین سیاستمدار قاطع راهیچ وقت نخواهد دیدمن ازنزدیک با خصلت های اواشنا بودم واین مرد بزرگ راازسی سال پیش میشناسم
  • محسن IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    1 0
    ما زمان انقلاب نبودیم اما زحماتشان را در عصر خود به چشم دیده ایم خداوند ایشان را با ائمه اطهار محشور کند به خانواده محترم ایشان نیز تسلیت عرض می نمایم
  • محسن IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خدا رحمتش کنه خوشابه حالش
  • محسن IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خدارحمتش کنه خوش به سعادتش چه جایی خوب پیش اقا امام رضا (ع)