علی کریمی گفت: به نظر فتح الله زاده و کرار احترام می‌گذارم اما همه چیز در زمین بازی مشخص می‌شود

جواب فتح الله زاده و کرار را در زمین بازی می‌دهم

به گزارش قدس انلاین ، علی کریمی در نشست خبری باشگاه پرسپولیس ر پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید، فتح‌الله‌زاده، کرار جاسم عراقی را بهتر از شما دانسته‌، گفت: من به نظر فتح‌الله‌زاده و کرار احترام می‌گذارم، اما با حرف زدن چیزی مشخص نمی‌شود و فقط در زمین فوتبال می‌شود صحبت کرد

کاپیتان این فصل پرسپولیس هم در پاسخ به این سوال که غیبت بازیکنان ملی پوش این تیم در اردوی ترکیه چقدر در کار این تیم در آغاز فصل جدید تاثیرگذار است، گفت: فکر می‌کنم که بازیکنانی که به پرسپولیس آمده اند، بر اساس نیاز مربی و لیستی بوده که به مسئولان باشگاه داده شده و فکر می‌کنم که نیازهای مربیان برآورده شده باشد، ما باید در نظر بگیریم که این اسکلت تیمی که در پرسپولیس باقی‌مانده است در دو فصل گذشته باعث قهرمانی این تیم در جام حذفی شده که جا دارد من به همه آن‌ها تبریک بگویم.

وی ادامه داد: درباره عدم حضور ملی پوشان پرسپولیس در اردوی ترکیه هم باید بگویم که به هر حال اولویت با تیم ملی است، اما با شروع لیگ و پشت سر گذاشتن چند بازی می‌توانیم با هم به هماهنگی برسیم. شاید سایر تیم‌های لیگ هم این مشکل را داشته باشند، اما فکر می‌کنم بعد از پنج هفته هم بازیکنان هماهنگ می‌شوند و هم کادر فنی به ارنج اصلی خود می‌رسد.

 

کریمی که در این نشست به عنوان کاپیتان تیم پرسپولیس معرفی شد، در پاسخ به این سوال که در پرسپولیس در چه پستی بازی خواهد کرد؟ گفت: من در تیم ملی با نظر کارلوس کی‌روش در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم. در پرسپولیس هم با نظر کادر فنی هر جایی که لازم باشد، بازی می‌کنم و تلاش می‌کنم بهترین بازدهی را داشته باشم.

 

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کریمی چگونه با انگیزه شده، گفت: اتفاق خاصی برای من نیفتاده، همیشه سعی کردم بهترین بازی را انجام دهم، هر چند خیلی وقت‌ها موفق به انجام این کار نشدم، تلاش می‌کنم در تیم ملی و در باشگاه پرسپولیس خوب بازی کنم و دل مردم را شاد کنم.



 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.