فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اسیدپاشی در سمنان خبر داد.

مظنون اصلی اسیدپاشی در سمنان دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سردار روح‌الامین قاسمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات پرونده اسیدپاشی اظهار داشت: در روز شنبه 8 اسفندماه حوالی ساعت 7 بعدازظهر یک مورد اسیدپاشی دریکی از آرایشگاه‌های زنانه میدان سعدی سمنان گزارش شد.
وی تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه تیم‌های مجرب و ویژه از سوی نیروی انتظامی پیگیری این پرونده را در دستور کار خویش قراردادند.
فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه با بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص گردید که متهم این پرونده فردی 36 ساله و از اهالی استان‌های شرقی کشور است افزود: متهم این پرونده سابقه‌دار بوده و به مواد مخدر اعتیاد دارد، پرونده وی در دست بررسی است و بازجویی از این فرد همچنان ادامه دارد.
قاسمی بابیان اینکه فرد دستگیرشده در جریان اسیدپاشی خودش نیز آسیب‌دیده است خاطرنشان کرد: متهم فاقد محل سکونت ثابتی بوده و هرلحظه و هر شب در یک مکان اسکان داشته است و همین موضوع، کار دستگیری پلیس را با دشواری‌های خاصی مواجه کرده بود.
وی افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان به‌ویژه مأموران کلانتری 11 شهدای سمنان، سرانجام متهم ساعت 21 پنجشنبه سیزدهم اسفندماه دریکی از نقاط جنوبی شهر سمنان به دام پلیس افتاد.
فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از این معتاد سابقه‌دار، انگیزه‌اش از این اقدام مجرمانه را سرقت اعلام و با صراحت به جرم خود اعتراف کرد تصریح کرد: عزم قاطع پلیس در برخورد با هنجارشکنان و بر هم زنندگان نظم و آسایش مردم از اهداف جدی نیروی انتظامی استان سمنان است.
قاسمی از تشدید برنامه‌ها و فعالیت پلیس در ایام پایانی سال برای تقویت امنیت و آرامش شهروندان خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.