مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۵۲۷ هزار نفر از افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی در سطح این استان سبد حمایتی کالا در قالب طرح حمایت غذایی دریافت می کنند.

۵۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی سبد کالا دریافت می کنند

به گزارش قدس آنلاین،محمود احمدی روز یکشنبه در گفت و گو باایرنا افزود: این تعداد سهمیه در آستانه سال نو ویژه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی توزیع و بر این اساس به هر نفر، سبد حمایت غذایی شامل مرغ، کنسرو و برنج تحویل می شود. 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در این چارچوب به ازا هر نفر 1.5 کیلوگرم مرغ، دو عدد کنسرو و چهار کیلوگرم برنج در قالب سبد کالا به مددجویانی که از سوی سازمانهای حمایتی معرفی شده اند اهدا می شود. 
وی افزود: خراسان رضوی در اجرای طرح حمایت غذایی در سطح کشور پیشرو است و توزیع این اقلام در استان از دو هفته پیش آغاز شده است. 
موضوع مبارزه با فقر غذایی از پارسال در سیاستهای رفاهی دولت یازدهم قرار گرفت و وزارت رفاه که مجری این طرح بود امر شناسایی فقرا را در بهار سال گذشته آغاز و موفق شد این بسته ها را تا چهار مرحله در سال 1393 توزیع کند. 
امسال نیز تاکنون یک مرحله توزیع سبد حمایتی غذایی بین نیازمندان در سطح کشور اجرا شده لذا دوره اخیر دومین سری توزیع است که در مجموعا افزون بر 11 میلیون نفر را در سطح کشور زیر پوشش قرار می دهد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.