۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 356886

پیرزنی که مبتلا به آلزایمر بود بی خبر از در آسایشگاه سالمندان خارج می شود و بعد از سه روز جسد این مادر به دلیل سرمازدگی کشف می شود و حالا آقای رئیس باید دیه بدهد.

مرگ پیرزن برای مدیر بهزیستی دردسرساز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، داستان از این قرار است که این فرد بعنوان مدیر یک مرکز نگهداری از سالمندان در سال ۱۳۹۲ فعال بود. در همان روزها به دلیل شلوغی کار یکی از مددجویان که زنی سالخوره بوده از مرکز نگهداری خارج شده و سه روز و سه شب در شهر متواری می شود. این زن سالخورده که متاسفانه آلزایمر هم داشته در این روزها با گدایی روزگار می گذراند. تا اینکه یک روز ماموران آگاهی جسد وی را در باغ اطراف آسایشگاه پیدا می کنند.

پزشکی قانونی علت مرگ را سرمازدگی و ضعف جسمی عنوان می کند. دو دختر و سه پسر این مادر سالخورده بعد از شنیدن خبر مرگ مادرشان از مدیر آسایشگاه شکایت می کنند در حالی که اصلا در این سالها برای ملاقات مادر سری به آسایشگاه نمی زدند.

هرچند روزهای اول قول رضایت دادند اما حالا پایشان را در یک کفش کرده و از مدیر آسایشگاه طلب دیه کردند.اکنون این مدیر آسایشگاه در انتظار بخشش است.

ستاد دیه کشور از شهروندان و خیرین درخواست کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کرده تا در ایام نوروز این زندانیان در آغوش گرم خانواده باشند.

بر اساس اعلام ستاد دیه کشور شهروندان می توانند با کد *۷۷۷۷*۷۸۰* از طریق تلفن همراه و شماره حساب هایی که در سایت ستاد دیه است کمکهای خود را واریز کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گل محمدی مادر هستم IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    0 0
    مزد دست بهزستی این بود خودتان نگه میداشتیدکه این جور نمیشد تازه طلبکار هم هستبد بی معرفت ها دنبال عشق کیف خودتان بودیددر روی یک پاشنه چی چچچچچچچچچچ نمی چرخد