کارگر رستورانی که به پیشنهاد پسرعمویش به دنبال زورگیری رفته بود، در حین ارتکاب جرم به همراه همدست خود دستگیر شد.

پاسخ مثبت کارگر رستوران به پیشنهاد زورگیری!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام جم، چندی پیش مأموران کلانتری 147 گلبرگ حین گشت‌ در محدوده استحفاظی خود، با زورگیری 2 پسر از یک مرد جوانی رو به رو شدند.

مأموران با مشاهده صحنه زورگیری بلافاصله وارد عمل شده و یکی از زورگیرها به نام حامد را دستگیر کردند.

حامد در اداره آگاهی پسرعموی خود مهران را به عنوان همدست‌اش معرفی کرد و پس از چند روز مهران هم توسط مأموران آگاهی بازداشت شد.

صبح امروز دو متهم این پرونده در دادسرای ویژه سرقت حاضر شدند، حامد 22 ساله در اظهاراتش به بازپرس ویژه سرقت گفت: من در یکی از شهرهای غربی کشور ساکن هستم و چند ماه پیش برای کار به تهران آمدم و در یک رستوران مشغول به کار شدم.

وی افزود: مدتی از حضورم در رستوران می‌گذشت که یک روز مهران با من تماس گرفت و پیشنهاد زورگیری را مطرح کرد، ابتدا درخواستش را نپذیرفتم اما چون به روح برادرش قسم خورد مجبور شدم با او موافقت کنم.

حامد در خصوص جزئیات و نحوه زورگیری‌ها به بازپرس پرونده گفت: سوژه‌های مورد نظرمان را در شرق تهران پیدا می‌کردیم و در یک فرصت مناسب و در مکان‌های خلوت با استفاده از چاقو، زورگیری می‌کردیم.

مهران متهم دیگر این پرونده هم در اظهارتش گفت: زورگیری‌ها را بدون داشتن وسیله نقلیه انجام می‌دادیم و پس از سرقت هم به سرعت فرار می‌کردیم.

وی در خصوص نحوه دستگیری‌اش به بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت گفت: با پول‌های به دست آمده از آخرین زورگیری که به تنهایی انجام دادم، مشغول خرید لباس بودم که توسط یکی از شاکی‌هاشناسایی و از سوی پلیس دستگیر شدم.

پس از اعتراف دو متهم این پرونده به 7 مورد زورگیری و سرقت، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت دستور ارجاع این دو متهم به اداره پلیس آگاهی را صادر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.