۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 357356

علی دایی روز گذشته در جریان بازی با سپاهان دچار درگیری شد.

جزئیات درگیری علی دایی

به گزارش قدس آنلاین، در بازی سپاهان با صبا که با تساوی 2 بر 2 پیش می‌رفت داور بازی در چند صحنه خطاهای بازیکنان صبا را نگرفت که این مسئله خشم شدید علی دایی را در پی داشت.

او که اعتراضاتش را روی یک آفساید اشتباه عجیب و غریب آغاز کرده بود بعد از دو مرتبه‌ای که داور شارژ مدافعان سپاهان روی بازیکنان تیمش را نگرفت به شدت به خشم آمد و خطاب به داور چهارم اعتراض کرد. در این لحظه استیماچ از روی نیمکت سپاهان پاسخی به علی دایی داد که این مسئله با واکنش تندتر علی دایی مواجه شد.

بنابر آنچه که در تصاویر تلویزیونی مشخص است علی دایی با صدای بلند خطاب به سرمربی سپاهان دو بار کلمه «شات آپ» را تکرار می‌کند تا او را به سکوت دعوت کرده باشد.

این دو مربی قوی هیکل که از مربیان بلند قامت فوتبال ایران به حساب می‌آیند و هر دو سابقه بازی در تیم‌های مطرح اروپایی را دارند می‌رفتند که با یکدیگر درگیر شوند که دخالت اطرافیان آنها را از یکدیگر دور کرد. البته دایی و استیماچ در پایان مسابقه با یکدیگر آشتی کردند و کدورت‌ها را دور ریختند.

با توجه به افزایش فشار رقابت‌های لیگ در هفته‌های پایانی دیدن صحنه‌هایی از این دست چندان هم عجیب نیست. همانطور که در بازی نفت و ذوب‌آهن دو مربی صبور فوتبال ایران علیرضا منصوریان و یحیی گل‌محمدی نیز درگیری لفظی مختصری با یکدیگر داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.