۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
کد خبر: 357473

تلگرامی به هیچ یک از قوانین جمهوری اسلامی ایران پایبند نیست و تمامی فرقه ها ، گروه های ضد نظام و اسلام و گروه های غیر اخلاقی آزادانه در حال فعالیت ، عضو گیری و انتشار مطالب در بین کاربران ایرانی هستند .

 تلگرام پیروز واقعی انتخابات تهران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشجو، دشمنان برای اولین بار در جریان فتنه سال 88 ، قدرت شبکه های اجتماعی را در ایران بصورت عملی محک زده و تأثیر آنها را به وضوح مشاهده نمودند

و حتی امام خامنه ای هم در سخنرانی های مختلف به این مسئله مهم اشاره نمودند:

«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  با اشاره به نقش‌آفرینی رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در فتنه‌ی ۸۸ افزودند: در آن زمان یکی از شبکه‌های اجتماعی که می‌توانست به فتنه‌گران کمک کند، احتیاج به تعمیر داشت، اما همین دولت آمریکا مانع از توقف فعالیت‌های آن شد.
ایشان افزودند: آنها در این خیال خام و احمقانه بودند که شبکه‌های اجتماعی و توئیتر و فیس‌بوک می‌توانند نظام اسلامی را بربیندازند. به همین علت، همه‌ی امکانات خود را به‌خط کردند

آقای هاشمی رفسنجانی هم که در آن ماجرا به این نکته اشاره کرده بودند: «فیسبوک پدیده مبارکی است.»

به عنوان مثال چند استفاده مهمی که از این ابزارها توسط دشمنان صورت پذیرفت:

  • شناسایی و فریب افراد مستعد آشوبگری ، سازماندهی و  خط دهی آنها جهت انجام عملیات در شهر
  • ایجاد توهم در بین افراد و گروه های مختلف با انتشار مطالب غیر واقعی جهت بهره گیری از  احساسات جوانان و با انتشار شعارهایی مانند "ما بیشماریم"
  • و بسیاری استفاده های دیگر.

 

دشمنان بعد از  اطمینان از کارکرد این ابزار ، خیلی سریع  و  با قوت به این مسئله پرداخته و شبکه های اجتماعی را با از بین بردن محدودیت ها و مشکلات قبلی، اینبار در تلفن های همراه با دسترسی و استفاده آسان کاربران، دنبال کردند.

عوامل نفوذی یا همان مافیای اینترنت در(وزارت ارتباطات)  ایران با آماده سازی بستر کاپیتولاسیون در فضای مجازی، نقش کلیدی در گسترش آنها (تلگرام،وایبر،واتس اپ،اینستا و.. ) داشتند .

یکی از اساسی ترین کارهای دشمن ایجاد توهم است که در این موضوع خاص هم، با بکارگیری رسانه های فراگیر و تأثیرگذار خود(مانند گوگل،) متأسفانه در بین اقشار مختلف جامعه، مخصوصا افراد سرشناس ساده لوح و ساده اندیش ، توهم استفاده از تکنولوژی را ایجاد کرده و  نخبگان هم بجای القای تفکر تحریم این ابزارهای صهیونیستی و استفاده از ابزارهای بومی، آنها هم با توهم استفاده مفید در زمین دشمن و اینکه نباید زمین دشمن را خالی گذاشت ، به این دام های دشمن سرازیر شده و با استفاده مفیدشان در این فضا، سپر انسانی در مقابل فیلتر شدنشان شدند .

شبکه های اجتماعی مزیت های بسیاری دارد که هیچ کس با آن مخالف نیست ولی باید از این مزیت ها در نرم افزارهای مشابه ایرانی استفاده نمود . این سوال را باید پرسید چرا شبکه اجتماعی صهیونیستی مانند تلگرام باید بیش از 83 درصد کاربرانش ایرانی باشند؟

کاربران در قبال نصب این نرم افزارها، دسترسی های کاملی به آنها دادند که موجب تخلیه تمامی اطلاعات شخصی (شامل : پیامها،مخاطبین،مکالمات ، تصاویر ، فیلمها و.. ) و تکمیل بانک اطلاعاتی دشمن بصورت لحظه ای شدند و در نتیجه دشمن هم با نهایت سوء استفاده از بانک اطلاعاتی ارزشمند بدست آمده ازمردم ایران و با توجه به تسلطی که بر تمام ارتباطات افراد و اطلاعاتشان بدست آورد اینبار در انتخابات 94 زهر خود را ریخت و توانست اهدافش را محقق کند.

گزارش گاردین قبل از انتخابات به این نکته اشاره داشت که شاهد انتخاباتی هستیم که برای نخستین بار اکثر رای‌دهندگانش کاربران اینترنت و دارندگان تلفن‌های هوشمند هستند و تلگرام نقش مهمی را در انتخابات 94 ایران خواهد داشت.

در همین راستا بعد از انتخابات آقای واعظی اعلام کرد در ایام انتخابات روزانه ۲۰۰ میلیون پیامک از طریق شبکه‌های اجتماعی تبادل شده است.

با شروع فعالیت‌های انتخاباتی شاهد آن بودیم که تقریبا تمامی طیف‌های سیاسی در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی با توهم وسعت و سهولت دسترسی به کاربران ، به دام دشمن افتادند.

 

 

تلگرامی که بانک اطلاعاتی بیش از بیست میلیون ایرانی را در اختیار دارد ، به تمامی افکار و عقاید واقعیشان آگاه است، تمامی اطلاعات شخصی را با سند در اختیار دارد، تمامی ارتباطات افراد با یکدیگر را می داند و .... و مهمتر اینکه می داند نتیجه انتخابات چه می شود و با تأثیرگذاری بر چه افرادی می تواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد. قدرتی که برای افراد اهل فن امری بسیار عادی می باشد ولی برای دیگر افراد قابل درک و هضم نمی باشد که با مطالعه و تحقیق در مورد علم داده کاوی و آنشنایی با روش های مختلف خروجی گیری دقیق از اطلاعات مانند Data Mining میتوان به این امر مهم دست یافت.

 

 

تلگرامی که به هیچ یک از قوانین جمهوری اسلامی ایران پایبند نیست و تمامی فرقه ها ، گروه های ضد نظام و اسلام و گروه های غیر اخلاقی  آزادانه در حال فعالیت ، عضو گیری و انتشار مطالب در بین کاربرانی هستند که بیشتر آن کاربران را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند. (بر اساس آمارها ۸۲ درصد این کاربران زیر ۱۸ سال سن دارند)

تلگرامی که فقط در یک مورد آن هم در ساعات برگزاری انتخابات با تخلفی آشکار، تبلیغات وسیعی در حمایت از جریان اصلاحات انجام داد و تأثیر اصلی را در رأی آوردن اطلاح طلبان داشت.

 

 

تلگرامی که  صاحبان صهیونیست‌های روس تبار پناهنده آلمان آن هیچ وقت دست از دشمنی با ایران برنداشته اند و زحمات زیادی برای به نتیجه رسیدن در چنین روزهایی کشیده اند مگر می شود این فرصت طلایی بوجود آمده در ایران را براحتی از دست بدهند و بی طرف عمل کنند؟ روباه پیرانگلیس که علناٌ  در رسانه بی بی سی از اصلاحات طرفداری کرده آیا ممکن است از بانک های اطلاعاتی تلگرامی که در خاک خودش در اختیار دارد استفاده نکند؟

در اتفاقات بعدی که مسبب آن، این ابزارهای جاسوسی و ضد فرهنگی می باشد چه کسی جوابگوست؟

نوجوانان و جوانانی که از این ابزارها استفاده می کنند آینده سازان این کشور هستند چقدر این اطلاعات می تواند برای دشمنان مفید باشد و با استفاده از آنها چه خطراتی کشور را تهدید میکند؟

 

 

باید از وزیر ارتباطات پرسید شما که بستر کاپیتولاسیون آمریکایی صهیونیستی را در فضای مجازی ایران مهیا ساخته اید و با نهایت سوءاستفاده از عدم آگاهی مردم از دلالی اینترنت و فروش اینترنت کم سرعت ،گران ، کثیف و ناامن درآمدهای نجومی کسب میکند آیا جوابگو هستید و آیا رئسیان پشت صحنه (جهانگرد،فیروزآبادی و...) جوابگو هستند؟

باید از اعضای شورای عالی فضای مجازی پرسید شما که حتی یکی از فرامین مهم امام خامنه ای را اجرا نکرده اید آیا شما جوابگو هستید؟

باید از وزارت اطلاعات پرسید چرا شما جلوی سرقت اطلاعات را نمی گیرید؟

شورای عالی امنیت ملی ، چرا شما هیچ برخوردی با این ابزارهای دشمن که امنیت اطلاعاتی،سیاسی،سلامت و... جامعه را بخطر انداخته نمی کنید؟

قوه قضائیه چرا جلوی این بی عدالتی و عدم اجرای قانون را نمی گیرید و این ابزارهای خطرناک را به حال خود رها کرده اید؟چرا هیچ برخوردی با نهادها و مسئولین متخلف در این فضا از خود نشان نمی دهید؟ چرا باید این ابزارهای دشمن براحتی در ایران قوانین را زیر پا بگذارند؟ در حال حاضر چند هزار پرونده در دادگاه ها در بستر این فضا انجام گردیده است؟

نیروی انتظامی مگر شما وظیفه امنیت مردم را ندارید شما که می بینید چند صد هزار جرم در این بستر ثبت نموده اید چرا شما اقدامی نمیکنید؟

دولت محترم شما که می بینید در این فضا خانواده و جامعه در حال نابودی است چرا مانند دیگر کشورهای جهان به خانوده ها ابزارهایی مانند تبلت دانش اموزی، اینترنت خانواده پسندو... نمی دهید؟چرا شبکه ملی اطلاعات را به معنای واقعی(نه به معنای دروغین و فریبکارانه خودتان) راه اندازی نمی کنید؟چرا از جوانان فعال در این عرصه حمایت نمیکنید و بالعکس نابودشان میکیند؟چرا در فضای مجازی هویت معنا ندارد ؟ چرا در فضای مجازی مرز نداریم؟و...

مجلسی ها چرا شما مانند دیگر کشورهای جهان قوانین سختگیرانه ای برای استفاده افراد و فعالیت این ابزارها در کشور تصویب نمی کنید چرا به داد مردم نمی رسید؟

صدا و سیما شما مگر وظیفه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم را ندارید پس چرا 24 ساعت از این ابزارهای جاسوسی تبلیغ رایگان می کنید؟ چرا بجای استفاده از کارشناسان انقلابی در این حوزه از کارشناسان غرب زده دعوت می کنید؟ چرا نمی گذارید مردم واقعیات را متوجه شوند؟چرا همیشه مردم را به نداشتن سواد و نداشتن فرهنگ استفاده محکوم میکنید؟ مگر پدر و مادر چقدر زمان برای کنترل فرزندان دارند و دولت چه امکاناتی در اختیارشان قرار داده است؟

وزرات بهداشت شما چرا واقعیات ناشی از آسیب های این تلفن های همراه و بازی ها و نرم افزارها را سانسور میکنید و مشکلات روحی و جسمی پیش آمده را گوشزد نمیکنید؟ چرا به مردم نمی گویید اینترنتی وای فایی که به صورت دائم استفاده میکنند صد درصد موجب نازایی خودشان و فرزندانشان می گردد؟

و دیگر نهادها و سازمان ها شما همه مسئولید لطفا جوابگو باشید.......

مسئولین محترم لطفا از کشورهای پیشرفته جهان فقط یک کشور معرفی کنید که در بحث فضای مجازی مانند ایران عمل کند و اینترنت را اینگونه بی حساب و کتاب به جان مردم انداخته باشد و مانند ایران در حال نابودی نوجوانان و جوانان و خانوده ها  باشد ؟

واقعا چه کسی جوابگوست؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.