آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: این موضوع که شهدای واقعه منا و شهدای حرم تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتند، اقدام شایسته و قابل تقدیری است.

 بنیاد شهید با تحت‌پوشش قرار‌ دادن شهدای منا و شهدای حرم اقدام شایسته‌ای انجام داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله مکارم‌شیرازی عصر امروز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در مدرسه علمیه امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهار داشت: این موضوع که شهدای منا و شهدای حرم تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتند، اقدام شایسته و قابل تقدیری است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: احترامی که به شهدا گذاشته می‌شود، قدرشناسی از این عزیزان است چون این افراد سبب پیروزی انقلاب اسلامی و ترویج دین و اسلام شدند، باید یاد آن‌ها را گرامی بداریم.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به خانواده شهدا بیان کرد: خانواده شهدا محترم هستند و باید از آن‌ها تجلیل شود و در راستای رفع نیازها آن‌ها اقدام شود چون این موضوع سبب می‌شود جایگاه و اهمیت شهدا برای جامعه تبیین می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه شهدا سبب پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی شدند، تصریح کرد: برخی افراد نسبت به این موضوع که خانواده شهدا از سهمیه و امتیازاتی برخوردار هستند گلایه دارند، اما این افراد باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند که امنیتی که امروز در کشورمان وجود دارد به برکت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه شهادت سلاحی در برابر دشمنان است که سبب هراس آن‌ها شده، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا به وسیله فضای مجازی نسل جوان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند اما تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد دشمن نمی‌تواند اقدامی کند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: افرادی که به خانواده شهدا خدمت می‌کنند از اجر و پاداش بسیار بالایی برخودار هستند  که باید از هیچ تلاشی در خدمت رسانی به خانواده شهدا دریغ نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.