قدس آنلاین: مدیر امور راهبردی و منابع انسانی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: این شرکت در حال امضای تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با دانشگاه های معتبر کشور است.

حمایت مالی شرکت نمایشگاه های اصفهان از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، امیرحسین کوفی گر اظهار داشت: اجرای طرح های پژوهشی مورد نیاز شرکت توسط دانشگاه، برگزاری همایش های علمی-تحقیقاتی مشترک، سمینارها و کارگاه های آموزشی مختلف، انجام مشاوره یا نظارت بر طرح های در دست اقدام شرکت، انجام بازدیدهای متقابل علمی، اجرای پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در زمینه های مورد نیاز شرکت، تبادل آمار و اطلاعات و استفاده از امکانات تحقیقاتی و جذب دانشجویان دکتری پژوهش محور معرفی شده از سوی شرکت در دانشگاه از جمله مفاد این تفاهم نامه ها است. همچنین در این راستا پایان نامه هایی با موضوع بازاریابی بین المللی، بازاریابی های نوین، مدیریت دانش در سازمان، مدیریت منابع انسانی در سازمان، توسعه عناوین نمایشگاهی بر اساس تحقیقات بازار، برندسازی عناوین نمایشگاهی و توسعه پایدار بر مبنای صنعت گردشگری، مورد حمایت این شرکت قرار می گیرد.

وی با بیان این که تفاهم نامه ای با دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه کیفی سازی برخی نمایشگاه ها منعقد شده است، افزود: در این راستا دانشکده های مهندسی کامپیوتر، مهندسی نساجی و مهندسی کشاورزی این دانشگاه در خصوص اطلاع رسانی و همکاری علمی در موضوع نمایشگاه های مرتبط، وارد عمل می شوند و شرکت نمایشگاه ها نیز در مقابل تورهای بازدید دانشگاهی از نمایشگاه های استان و ارایه غرفه رایگان به این دانشکده ها را برنامه ریزی خواهد کرد.

کوفی گر با بیان این که این اقدام در میان دیگر شرکت های نمایشگاهی کشور، بی سابقه است، افزود: در این خصوص با دانشگاه علامه طباطبایی تهران نیز وارد مذاکره شده ایم. همچنین تفاهم نامه این شرکت با دانشگاه اصفهان و دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و پیام نور اصفهان منعقد شده که در این راستا تهیه پایان نامه هایی در گرایش های مدیریت بازرگانی، علوم انسانی، امور بین الملل و مدیریت گردشگری، در دستور کار قرار می گیرد. 

وی تأکید کرد: نمایشگاه، نهادی است که به ارتباط گیری با تمامی دانشگاه ها و انجمن های علمی نیاز دارد و اگرچه مدت زمان تفاهم نامه های منعقد شده با دانشگاه ها 5 ساله است، اما محدودیتی در انعقاد قراردادهای همکاری جدید با دانشگاه های معتبر کشور نداریم و به ویژه در موضوع جذب بازدیدکننده متخصص، به همکاری دانشکده ها و انجمن های علمی نیازمندیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.