سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده بهزیستی خراسان رضوی که از صبح سه‌شنبه، ۱۸ اسفندماه با حضور ۱۸۰ شرکت‌کننده در مشهد آغاز شده بود، شب گذشته به کار خود پایان داد.

مسابقات قرآن و عترت خانواده بهزیستی خراسان رضوی به کار خود پایان داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایکنا، سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده بزرگ بهزیستی خراسان رضوی که از صبح سه‌شنبه، 18 اسفندماه با حضور 180 متسابق در خانه شهید مشهد آغاز شده بود، شب گذشته با پایان رقابت شرکت‌کنندگان رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.
بنابر این گزارش، در این دوره از مسابقات 180 متسابق از شهرستان‌های کاشمر، سبزوار، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، بردسکن، گناباد، نیشابور، بجستان، خواف و زاوه در گروه سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال به طور جداگانه در دو بخش کتبی و شفاهی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
همچنین رقابت شرکت‌کنندگان در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ 5، 10، 15، 20 جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق و رشته اذان ویژه آقایان انجام شد که برگزیدگان هر رشته به مسابقات کشوری که سال 95 به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود، راه یافتند.
یادآو می‌شود، این مسابقات از سال 62 با هدف ارتقای سطح دینی و معنوی خانواده بزرگ بهزیستی مختص نابینایان طراحی شده بود که از دهه 80 به بعد با اضافه شدن تدریجی معلولان جسمی حرکتی، کارکنان خانوادهای سازمان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار و فرزندان مقیم در مراکز شبانه روزی و سالمندان به مسابقات برگزاری آن ادامه یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.